پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

اولین نقاشی پریساجونییییییییی

1391/7/22 21:51
469 بازدید
اشتراک گذاری

         فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز        

  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                
  

سلام مهربونم.

ساعت 8ونیم امشب، مداد شمعی،دادم دستت،و این نقاشی خوشگل

رو بدون هیچگونه کمکی،کشیدی.قربونت برم الهییییniniweblog.com

اینم قبل از کشیدن نقاشی در حال خوردن استامبولی...نوش جونت عزیزم

مدتیه علاقه به قلم،چه مداد چه خودکار....از خودت نشون میدادی.

تا اینکه دو سه روز قبل،خودکاری که داشتم باهاش مینوشتم رو از دستم

گرفتی و روی کاغذ شروع کردی به خط خطی کردن...

 niniweblog.comniniweblog.com

خیلی کارات قشنگ و شیرین شدن.شب چهارشنبه 18/7/91رفتیم خونه

خاله فاطی جونت،فدات شم که با سرعت تمام از پله های حال،که راه به

خواب داره،بالا میرفتی اونم 5پله.فاصله هر پله با پله بعدی فکر کنم 15یا20

سانته.وایییییییییییییییی که عشقمیییییییییییی.زندگی من،دوستت دارم.

               niniweblog.com

میبوسمممممممممممممت.

 niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
22 مهر 91 22:15
افرین پریسا خانم پیکاسو کوچولو
نایسل
25 مهر 91 21:05
پریسا نانازززز تولدت مبارکککک الهی 120 سالگی ات عشق من
نایسل
25 مهر 91 21:06
عجب کیک خوشملی جیگرممم
نایسل
25 مهر 91 21:06
کادوهاتممم مبارکک دست مامان باباتت درد نکنه عزیزممممم
نایسل
25 مهر 91 21:07
مرسی عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
نایسل
25 مهر 91 21:07
منم بچه بودم همه دیورای خونمون این شکلی بود