پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

عید غدیر خم و یکسالگی وبلاگ پریساجونم مبارک

1391/8/13 23:14
698 بازدید
اشتراک گذاری

            

سلام عزیزم.عیدت مبارککککککک.

عزیز دلم،عید غدیر خم،یکی از بزرگترین اعیاده.ما بهش میگیم:عید سادات..

پس،سیده من،پریسا سادات گلم هزاران بار عیدت مبارک.

               عکس متحرک عید غدیر خم

این روز مبارک،مصادف شده با یکسالگی وبلاگت.بازم مبارکههههههه.

              

تو این چند روزه که از نت جدا بودم بخاطر گاز کشی خونمون،روزهای قشنگی

پشت سر گذاشتیم مثل عید قربان...

                    عید قربان بر پریسای گلم مبارک.

                        بهت تبریک میگم نازنینم.

اگه بخوام خیلی خلاصه در مورد روز عید قربان،بهت بگم،اینه که،در این روز، به

حضرت ابراهیم فرمان داده شد تا فرزندش،اسماعیل رو در راه خدا قربانی کنه

حضرت قبول کرد و هنگامی که در برابر فرمان خدا سر تعظیم فرو آورد از جانب

خدای مهربون،گوسفندی فرستاده شد و ندا آماد که گوسفند رو قربانی کن.

خداوند میخواست حضرت رو امتحان کنه که ایشون در این امتحان الهی با

سربلندی بیرون اومد.امیدوارم شما دختر گلم همیشه سربلند باشی.

خصوصأ در امتحانات الهی.که خدای مهربون از همه ما میگیره.

 

تا دو سه روز پیش خونه مامان جون بودیم.الان شنبه روز عید غدیر ساعت٥ونیم

١٣/٨/٩١.شما و بابایی لالا....

             

اما کارای جدیدی که تو این چند روزه یاد گرفتی:

وقتی صدات میزنیم...پریسا،   میگی:بل(بله)

وقتی میگیم موش شو یا میگیم خودت رو لوس کن این جوری میکنی

       

وقتی میگیم پریسا کیه؟ میزنی به سینت و میگی:من،من

عشق من کیه؟ بازم با همین حرکت میگی:من،من

ناز من کیه؟ مونس من کیه؟عزیز من کیه؟و............میگی:من ،من

         

دلت میخواد فقط راه بری.جایی که میریم دستت رو هم نمی دی تا کمکت کنیم.

خیلی هم داشی وار راه میری شونه هات میدی بالا و دستات

کمی هلالی میگیری.قربونت برم عزیز دلم.

         

چند شبه،از زیر پتو بیرون میای و غلت میزنی میری اون ور اتاق....

        

وقتی دستمون رو اینجوری میکنیم میگیم:موش بیاد پریسا رو بخوره

کلی ذوق میکنی و میخندی.

        

بعد از ظهر  ٥شنبه ١١/٨/٩١ رفتیم فردوس،مراسم دامادی پسرخاله بابایی..

صبح روز بعد رفتیم باغستان فردوس،از اونجا ماسه بادی....

تو عروسی داشتی دست میزدی،وقتی دیدی من دارم اینجوری دست میزنم

یه نیگاه به دستام کردی بعدشم مثل من شروع کردی

به دست زدن.

          

وقتی میخوای خرما بخوری اول میاری واست هستش رو در بیاریم بعدش...

نوش جون میکنی.

         

انار رو خیلی دوست داری تند تند دونه های انار رو میبری تو دهنت.بازم عزیزم

نوش جونت.

          

شب عید قربان که امامزاده بودیم همه از بچه ٢ماهه گرفته تا خانوم ٧٠ساله

همه رو میترسوندی (اووو ....اوووو.)فقط پشت سرت راه میرفتم کار دیگه ای

ازم بر نمیومد بدو بدو میکردی از این ور به اون ور .......

         

عاشق بازی کردن با بابایی هستی.وقتی دو تاییتون دارین بازی میکنین همه

خونه رو سر و صدا پر میکنه....همیشه خونمون پر سر و صدا...

      

میلت به غذا کمتره ولی از هیچ میوه ای در نمیگذری.

        

هر موقع گریه میکنی مخصوصأ وقتی ضربه ای میخوری،وسط اوج گریه هات

بهت میگم:پریساجون،پیشی کجاست؟بریم ببینیم پیشی رو...همینجور که

از چشمات اشک میاد ساکت میشی.فدای اون اشکات بشم.ایشاله همیشه

توچشما زیبات اشک شوق باشه.......

       

دیروز خونه مامان جون ،از وقتی اومدیم کنترل تلویزیون رو انداخته بودی وسط

حال.....

بابایی ازت خواستن بری کنترل رو بیاری،یه کم به دور و بر نیگاه کردی چشت

که بهش افتتاد فوری ورش داشتی آوردیش واسه بابایی.

        

وقتی چایی میبینی و یا اسمشو میبریم،میگی:اووف.و همزمان،انگشت اشارت

رو تکون میدی.

       

وقتی بهت میگیم پریساجون فلانی لالاست،انگشت اشارت رو،رو بینیت میزاری

و میگی:ایس ایس(هیس هیس).

        

وقتی میگم:موهات کو؟دستت رو میزاری رو موهات،لبات رو ،رو هم فشار میدی

و میگی:ممممممو(مو).

       

کفش یا دمپایی دست میزنی و میگی :اه اه(الف با فتحه)

       

وقتی میخوای صدامون بزنی مامان و بابا رو درست ادا میکنی.

       

              هورااااااااااااااااااااا دخترم ماشاله فهمیده شده

                خداجون ممنونم ازت.خداجون شکرررررررررت

                 

پریسا جون خونه خاله معصومه (خاله خودم)

پریساجونی در سرزمین عجایب

پریسای عزیزم در باغ گلشن

باغستان فردوس

کفشات تو ماشینه اما چون یه کم مسیرمون با ماشین زیاد بود بدون کفشی.

تپه های ماسه بادی روستای حسن آباد(نزدیک عشق آباد طبس)

اینجا فوق العاده زیباست

داری موهات رو شونه می زنی

خونه خاله مریم جونت 

 

میبوسمت نازنینم. ني ني شكلك

 

 

 

 

                            

 

 

                 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آوا
13 آبان 91 21:57
سلام خوشگلم روزت مبارك سيده كوچولوووووووووووو قربونت برم كه با اين كارات كلي شيرين شدي و دلبري ميكني
مامان پریسا
15 آبان 91 3:15
عزززززززززززیزم پس پریسا خانم سیده هستن عیدت مبارک گلم یکسالگی وبلاگت هم مبارک خوشکل خانم. چه پست قشنگ و کاملی گذاشتی مرجان جون.خسته نباشی.
خاله ملی
16 آبان 91 15:27
آفرین به نازی خانم من اینقدر چیز یاد گرفتی
مامان دینا
16 آبان 91 22:36
روزت مبارک پریسا سادات گلم.قربوووون اون لوس شدنت خوردنی من
مامان پریسا
17 آبان 91 3:14
خاله مرجان بفرما تولدمه
مامان نگار
17 آبان 91 15:06
پریسای گلم عیدت مبارک عزیزم چقدر این عکسای کویر قشنگن
مامان پریسا
21 آبان 91 1:30
مرجان جون عکس های تولد خرگوشیمون هم اماده شد