پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

13 ماهگی پریساجونم مبارک

1391/8/21 21:04
453 بازدید
اشتراک گذاری

        

سلام عشقم.

                        ١٣ ماهگیت مبارک خانمم.

                     

قربونت برم خیلی عزیزییییییییی.

         

واسه همه بوس میفرستی...دستت رو میزاری رو لبات ،بعدش.....

          

یه چند روزی میشه که،نسبت به غذا علاقه زیادی نشون نمیدی.همچنان بهت

سرلاک میدم.

خرما،تنها چیزی هستش که ازش نمیگذری...

انجیر رو هم خیلی دوست داری....

روز جمعه١٩/٨/٩١ رفتیم روستای تفریحی خور(خرو)...

شما و امیرحسین جون(پسرخاله خودم)...

بالای ماشین خاله مهین (خاله خودم)چیکار میکنی نازنینم؟...

شما و بابایی مهربون و عزیز..

اینم یه جور خوابیدنه دیگهههههه.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دینا
21 آبان 91 21:45
13 ماهگیت مبارک نانازمعکس اخری رو خیلی خیلی دوست میدارم
مامان آوا
22 آبان 91 11:25
سلام عزيزم هميشه به گردش سيزده ماهگي دخمل شيرينمونم مبارك130 ساله بشي خوشگل خانم
ملیحه و طاها
22 آبان 91 17:10
13 ماهگیت مبارک نازنینچقده ماه شدیفدای تو
مامان سیب کوچولو
24 آبان 91 1:00
سلام خاله ی مهربونم.من سیب کوچولو هستم. از اینکه به خونه ی من سر زدین و برام یه یادگاری خوشمل گذاشتین از طرف خودم و مامانی و بابایی ازتون تشکر میکنم.مامان پریسای گل من نظر شما رو تایید کردم ولی نمیدونم چرا هنوز نمایش داده نمیشه.آخه تازه اومدم و بلد نیستم باید چیکار کنم برای تشکر دوست داشتم اسم وبلاگتون رو لینک کنم.البته بعد ازین که اجازه بدین.با تشکر.سیب کوچولو.
سیب کوچولو
24 آبان 91 1:04
سلام پریسا جونی.ما شالله چقدر ماهی.الهی همیشه زیر سایه ی بابایی و مامان مهربونت شاد و سرحال باشی.از طرف سیب کوچولو
مامان نگار
24 آبان 91 11:59
پریسای نازم 13 ماهگیت مبارک چقدرم این روسری بهت میاد خیلی ناز شدی
خاله ملی
25 آبان 91 12:29
مبارکککککککککک امیدوارم دیگه هیچ وقت مامانی رو اونجوری مضطرب نبینم به خاطر تو سالمممممم باشیییییییی