پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

7مین دندون و اولین دندون کرسی پریسای گلم

1391/9/30 23:40
438 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

 

سلام خوشگل من.

٧مین دندونت،نازنینم،خودش رو نشون داد.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یه دندون کرسی هم اون آخرای دهنت،خودنمایی میکنه.....

خدایا شکرت ....اصلأنفهمیدم کی دندون کرسیت دراومده.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

داشتم بهت شیر میدادم و باهات بازی می کردم که شروع به خنده کردی

یهو دیدم یه مروارید بزرگ داره تو دهنت می درخشه.....مبارکت باشه گلم...

وقتی که شیر میخوای،میچسبی بهم و میگی"شییی"(یعنی شیر)

وقتی میخوای چیزی بخوری میگی"آشو"(یعنی قاشق)

بهت میگم: پریساجون،وقتی سپند دود میکنیم چیکار میکنیم؟

        زبونت رو تند تند،هی بیرون میاری و دستت رو تکون میدی...

       چون صلوات رو یواش میگیم شما هم با زبونت اینجوری نشون میدی

      

وقتی کسی خوابه ،دستت اشارت رو میزاری رو بینیت میگی:هیس"

      (تو یه پست دیگه قبلأ هم گفته بودم)


دیروز از بانک که اومدم یه لحظه رفتم آشپزخونه آب بخورم وقتی اومدم:

 

خیلی دوست دارم .میبوسمت عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ملی
1 دی 91 9:23
همیشه سالم باشی به بلندای شب یلدا
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 10:04
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سیب سرخ کوچولو
1 دی 91 12:41
سلام عزیزم.یلدای شما و پرسا جون مبارک.برام ببوسش
ملیحه و طاها
2 دی 91 7:34
مبارکت باشه خانم کوچولو
مامان پریسا
3 دی 91 0:54
مبارکش باشه عزیزم
مامان و نی نی ها
3 دی 91 12:13
سلاممممممممم وای چقدر پریسا جون بزرگ شده و ناز شده اخی هزار ماشالله مرجان جون بازم به ما سر بزن