پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

مراسم دفاعیه خاله ملیحه جون(دخترعمه گل بابایی)

1391/11/18 11:59
664 بازدید
اشتراک گذاری

               

سلام کوچولوی من.

بالاخره امروز،سه شنبه١٧/١١/٩١خاله ملیحه جون(دوست گلم)،

دفاع شون رو انجام دادن.....wonder girls

از دیشب که ایشون واسه مراسم دفاعشون،دعوتمون کردن،خواب

به چشام نیومد.نمیدونم چرا اینقده استرس داشتم گویا خودم .....

مدام واسشون دعا می کردم که ایشاله با بهترین نمره و با بهترین

 ارائه کارشون تموم شه....

اول صبح که توی بانک رسیدم به رئیس،گفتم:من ساعت ١٠ میخوام برم....

چشم از ساعت برنمیداشتم همه فکرم خاله ملیحه بودن،خداجون کمکشون

کن..آخه واسه این پایان نامه،کلیییییییییییییییییییییییییی زحمت کشیده بودن.

همه فکر و کارشون شده بود مطالعه

                                ني ني شكلك

من و بابایی،رفتیم دانشگاه و خاله ملیحه جون خیلییییییییییییییییییییییییییی

خیلیییییییییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دفاع کردن.آفرین به این همت و پشتکار

 

    SNSD(girl's generation)    ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكSNSD(girl's generation)

احساس میکنم یه بار سنگین از روی شونه هام برداشته شد.خدایا شکرت.

خاله جون نمره کامل رو آوردن و این حقشون بود.مخصوصأ زمین شناسی با

اون اسمهای عجیب و غریب و سنگیییییییییین.

بازم بهشون تبریک میگم.ایشاله دکتراشون.................

منم به وجد اومدم تا ادامه بدم واسه ارشد.اگه خدا بخواد........چشمک

ایشاله شاهد پیشرفتای روزافزون شما دخمل نازم باشم ایشاله.....

اینم خاله ملیحه جون

میبوووووووووسمت عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ملی
18 بهمن 91 8:13
منونم از اظهار لطفتون عزیزم و خوشحال شدم وقتی تو جلسه حاضر شدید ایشالا شاهد پیشرفت شما و پریسا جونی باز هم سپاسگذارم
مامان پریسا
19 بهمن 91 1:27
مبارکه
مامان دینا جون
20 بهمن 91 21:45
به امید موفقیت های بیشتر خاله ملیحهواقعا خسته نباشن