پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

هشتمین سالگرد نامزدی من و بابایی

1391/11/22 0:21
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام مونسم.

امروز 22/11/91هشتمین سالگرد نامزدی من و بابایی هستش. شکلکهای
جالب و متنوع آروین

در  22/11/83  زیباترین روز زندگیم رو تجربه کردم.....شکلکهای جالب و متنوع آروین

میخوام از همین جا به همسر عزیزم،جوادجونم،بگم: عاشقانه،عاشقتم.

                             شکلکهای جالب آروین   

عزیزترینم،نمی دونم با چه واژه ای باید شروع کنم که لایق شما بهترینم باشه

بهترینم،میخوام اینوبدونی که من مطمئنم تو تنها کسی بودی که می تونستی

مایه آرامش و خوشبختی من باشی و به پاکی و تقوای توایمان دارم.

عشقم،باهمه وجودم دوستت دارم و هر کاری برای آسایشت انجام میدم.

منو ببخش اگه گاهی ظرفیت روحم پایین میاد یا یه وقتایی بی حوصله میشم

و شما رو هم عذاب میدم،میخوام بدونی قدر خوبیات رو می دونم.

خیلییییییییی خیلییییییییی دوستت دارم و عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.

                                               

      با آمدن تو بهترین و زیباترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد.

      تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس

                        برایم بمان و بدان که تا بی نهایت

                             عاشقانه دوستت دارم.

            سالگرد نامزدیمون رو به شما عزیزدلم تبریک میگم.

          

   میبوووووووسمت دخمل گلممممممممممم.           

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ملی
22 بهمن 91 20:27
به به واجب شد بیام واسه شیرینی خورون
مامان دینا جون
22 بهمن 91 23:46
مبارکا باشههههههههههه
مامان آوا
23 بهمن 91 12:33
مباركه مباركه انشالله هشتادمين سالگرد نامزديتونو با هم جشن بگيرين
الهام مامان یاسی
23 بهمن 91 17:37
مبارک باشه ایشالله سالیان سال در کنار هم خوب و خوشبخت باشین عزیزم
الهام مامان یاسی
23 بهمن 91 17:37
عزیزم رمز رو برات تلگراف کردم
مامان عرشیا
24 بهمن 91 7:43
مبارک باااااااااااااشهههههههه
مامان پریسا
25 بهمن 91 12:17
تبریک میگم.
مامان نگار
8 اسفند 91 18:21
سالگرد نامزدیتون مبارک دوست خوبم