پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

20ماهگی عروسکم مبارک

1392/3/21 1:21
653 بازدید
اشتراک گذاری

                  

سلام گل خوشبوی زندگیم.

دوستت دارم بینهایت...عاشقتم بینهایت...داشتنت،نهایت منت خدای مهربون

بر سر ما بوده...

چقدر زندگی زیباست در کنار تو.....چقدر دلنشین است شنیدن صدای تو.....

چقدر دوست داشتنی ست لحظه های دیدن تو....در کنارت شادیم.....

خدای بزرگ رو شاکرم بخاطر وجود گل زیبایی چون تو...بازم دوستت دارم...

                          ٢٠ماهگیت مبارک

           

روز تولدت مثل خودت بیسته(٢٠مهر)...

میبوووووووسمت.

                                           555.gif  

                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عرشیا
21 خرداد 92 12:14
20 ماهگیت مبارک پریسا جون
مامان و نی نی ها
21 خرداد 92 13:01
سلام مرجان جون خوبی جیگر من خوبه خیلی داره نازه و شیطون میشه من که تازه دارم خودم اماده میکنم برای شیطونی های خطرناک جیگر منو ببوس