پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

21ماهگی پریسای نازم و 8مین سالگرد ازدواجمون و....

1392/4/31 17:11
538 بازدید
اشتراک گذاری

                     عکس 26/4/92

سلام عروسکم.

تو این چند روزه که نتونستم بیام واست بنویسم سرم شلوغ بود

 و وقتی واسم نمونده بود...البته تا الان هم نت ،داغون....

اول اینکه تو سفر ٤ روزمون به مشهد شما خیلی دخمل خوبی

بودی و در کل اذیت نشدم...

یه روز بردمت حرم امام رضا خیلیییییی خیلیییییییی شلوغ بود

اما هر طور شده میخواستم ببرمت جلوی ضریح تا از نزدیک،ضریح

رو ببینی و به قول معروف زیارتیت کنم...

از بدو ورود به صحن مطهر،اذت خواستم عکس بگیرم که یه آقا

و پسرش،گوشی به دست،زودتر از من شروع کردن به عکس

گرفتن از شما و کلی ازت خوششون اومده بود....

وارد حرم که شدیم بخاطر شلوغی خاله هام و خاله فاطی جونت

نشستن و مشغول زیارت نامه و قرآن و....

اما من بغلت کردمت و یه بسم اله و یه یا امام رضا گفتم و بردمت

به طرف ضریح...محکم دستمو گذاشته بودم پشتت تا فشاری

بهت وارد نشه...درهای حرم رو بوس میکردی و دستت رو

هم به در میکشیدی بعدش تو صورتت....یه بار من اینکار رو

کرده بودم ...بعدش که دیدی من دست از کمرت بر نمیدارم همین

کار رو انجام میدادی بعد دستت کوچولوت تو صورت من میکشیدی.

فدات شم عزیزم که خیلی مهربونییییییییییییییی...

 خدا رو شکر موفق شدم...بالاخره ضریح امام رضا رو دیدی و با

دقت به مردم و شلوغی و ضریح نیگاه میکردی و منم واست دعا

میخوندم تو هم دو تا دست کوچولوت رو بالا برده بودی و.....

وقتی داشتم از تو شلوغی برمیگشتم فشارجمعیت خیلی زیاد

شده بود و منم نمیخواستم شما اذیت شی تا تونستم محکم

فشرده بودمت تو سینم...

یه دفعه دو تا خانوم،که من نمیدیدمشون ولی از صداشون از

پشت سرم،جوون میومد واسمون راه باز کردن و با صدای بلند

میگفتن :خانوما مگه نمیبینین اینجا بچه کوچیکه؟راه واشون باز

کنین اینا رد شن...خدا خیرشون بده...دستاشون رو از دو طرف

پهلوم گرفتن و راه رو واسم باز کردن..من و شما خیلی راحت

از تو جمعیت،رد شدیم..خواستم برگردم ازشون تشکر کنم اما

نمیدونم چرا نشد...

خدامای حرم و بعضی از زائرا که رد میشدن بهم میگفتن خدا

حفظش کنه...بهت یه لبخند میزدن و گاهی هم واست دست

تکون میدادن....

یه روز صبح ساعت ٧ونیم من و بابایی رفتیم زیارت،خوشبختانه

خلوت بود و به راحتی تونستم زیارت کنم و ضریح رو ببوسم...

در نهایت خیلی بهمون خوش گذشت....

تو صحن آقا امام رضا

اینجا هتل صدر...هر روز واسه نهار میومدیم اینجا..

اینجا هم پروما..واسه بازی آوردیمت اینجا..اما از هیچکدوم از بازیا

خوشت نیومد..

یه بازار نرسیده به طرقبه..تو و نوشین جون در حال دیدن از مغازه..

هوا یه خورده سرد بود..

 

٢٠/٤ هم ٢١ ماهگی شما گل دخملم با ٨مین سالگرد یکی شدن

من و بابایی گلت،بود...زیباترین ها رو در این روز داریم...این روز

قشنگ،همیشه در خاطرمون میمونه...

                      عزیزم ٢١ ماهگیت مبارک

     جوادجونم،همسرگلم،این روز زیبا رو بهت تبریک میگم

                 عاشقققققققق هر دو تا تونم

          دوستتتتتتتتتتتتت تون دارم هوارتااااااااا

دیگه نمیزاری بنویسم پس....

میبووووووووووووسمت....تا بعددددددددددد.....

 

                        

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر آتیلا
31 تیر 92 17:17
چه نازه .....خدا حفظش کنه.....
ملیحه و دخترا
2 مرداد 92 2:00
آخیییییی یادش به خیر مبارکککککک
مامان عرشیا
2 مرداد 92 8:07
21 ماهگی پریسا جون وسالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم... همیشه درکنار هم شاد باشید
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:10
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان دینا جون
7 مرداد 92 1:44
اول 21 ماهگیت مبارک پریسا جونی
دوم زیارتت قبول
سوم هشتمین ساگرد یکی شدنتوم میارک مرجان عزیز
چهارم چه عکسهای خوشگلی از این عسل خانم انداختین


مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مرداد 92 4:42
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی