پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریساجونم میره مهدکودک

1392/7/3 0:21
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

سلام ملوسکم.

امروز  ٢ /٧/٩٢ اولین روز ورودت به مهدکودک بود..

عزیزم بهت تبریک میگم...ایشاله بتونی به بالاترین و بهترین درجات

علمی برسی و روز به روز شاهد موفقیتها و پیشرفتهات باشیم..

آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین.

روز ٣١شهریور رو مرخصی گرفتم و ساعت ١٠ با خاله ملیحه

(دخترعمه گل بابایی)و دختر نازنینشون،سماجون رفتیم تا مهدت

رو از نزدیک ببینیم و یه جورایی با محیطش آشنا شیم..

حدود ٣  ٤ ماهی میشه که دارم در مورد یه مهد خوب،تحقیق

میکنم...نهایتأ یه آموزشگاه زبان،که مهد نیست رو انتخاب کردم

تا ببینیم چی میشه...اونجا فقط بچه های بالای ٣ سال رو قبول

میکنن اما بخاطر اینکه مدیرشون آشنا بود قبول کردن روزی یکی

دو ساعت،با پرستارت بری اونجا تا بامحیط بیرون از خونه،و آشنا

شدن و همبازی شدن با بچه های دیگه رو بهتر یاد بگیری...

عاشق سرسره بازی تو مهدت شدی...استخر توپش رو خیلی

دوست داری اما همین که یه بچه دیگه بیاد تو استخر سریع از

اونجا میخوای بیای بیرون...

بالاخره امروز خاله ملیحه،که همیشه شرمنده محبتاشونیم اومدن

دنبالت و با پرستارت بردنت مهد کودک...تا پرستارت و شما رو با

جو اونجا آشنا کنن...سفارش های لازم رو به مربیت کنن و........

ساعت ١٢پرستارت بهم زنگ زد که پریساجون میگه بریم....منم

گفتم سریع آژانس بگیرین و برین خونه تا عزیزدلم از اونجا زده نشه.

فعلأ یه مدتی آموزشی میفرستمت تا ببینیم عکس العملت چیه؟

پریشب با یه ذوق و شوقی رفتم وسایلی که لازم داشتی رو

واست خریدم که نگووووووووووووو....

 

مداد رنگی..آبرنگ..مدادشمعی..دفتر نقاشی..شابلون..کلربوک..

مایع دستشویی..دستمال کاغذی..گل رس..پیش بند..ظرف غذا..

لیوان آبخوری..

که مدادرنگی،آبرنگ،مدادشمعی،ظرف غذا و لیوان رو از قبل

داشتی...

اینجور که پرستارت میگفت بچه خوبی بودی و مربیتون واسه هر

کی شکل یه سیب روی کاغذ می کشه و شما هم نقاشیتو

 رنگ زدی..

قربونت بشم که خیلی عزیزی...دوستت دارم...

میبووووووووسمت.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ملیحه و دخترا
3 مهر 92 8:16
خواهش می شود
آزاده و ساینا
3 مهر 92 9:14
اوه اوه.... مهد رفتنت مبارک پریسا جون فقط خیلی زوده......حواست باشه در آینده مهد گریز نشه.
مامان سپهر كوچولو
5 مهر 92 11:28
مهد كودك رفتنت مبارك پريسا جووون بــــــــــــابـــــــــــــا وسايل
مامان پریسا
5 مهر 92 13:02
مبارک باشه عزیزم.
مامان آروین
5 مهر 92 22:58
عزیییییییییییییییییییزم مبارک باشه هم اینکه داری مستقل میشی و هم دیگه برا خودت خاااااااااااانومی شدی دست مامان مرجان خوش سلیقت درد نکنه چه چیزهای خوشگلی برات خریده ایشاااااااااااااااااااااااااااااالله دانشگاه بری و به همه آرزوهای قشنگ و خوبت برسی دوووووووووووووووووووووووست دارم فرشته کوچولوی نازم
سحر
8 مهر 92 13:59
وااای جووونم چه دخمل خوشملی دارین شمااا
ماشالله
مهد رفتنت مبارک خاله جوووون


مرسی خانمی
پريسا
8 مهر 92 16:59
سلام خوبين از تو گوگل همون كه زدم پريسا اومد چون خودم اول ليسته گوگل هستم خواستم بقيه رو هم ببينم يه چيزه ديگه تولده منم 20 مهره اصلا مهريا يه چيزه ديگن
گازرانی
13 مهر 92 19:43
سلام تبریک میگم امیدوارم خوب باشی و با فضای مهذت کنار بیبای تا خیال مامان وبابای دلسوزت راحت بشه .موفق باشی خانم کوچولو