پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

29 ماهگی پریسای نازنینم

1392/12/20 23:44
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم....

                    29 مین ماهگردت مبارک عزیزدلم

اولین عکس از آخرین لحظات 29 ماهگی و ورود به 30امین ماه زندگیت

میرفتیم بیرون که تو ماشین گفتی خوابم میاد و تا الان که ساعت12

شبه هنوز بیداری...

 می خوای بری پشت فرمون..

حالا داری بوق میزنی...میگی:بوق بزنم تا بابایی زودتر بیاد..

هم رانندگی،هم تماشای فیلم...

دوستت دارم عزیزم...ایشاله 120 سالگیت..ایشاله...

پی نوشت:تو پست قبلی تولد سپهرجون رو 26ماهه نوشتم..اما 14ماهه درسته عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
21 اسفند 92 15:20
افرین به پریسا خانم راننده
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:28
سلام مرجان جون در مورد طرز پخت مرغ سوخاری پرسیده بودید. من هم بار اولم بود که درست میکرد. طرز پختشو از وبلاگ اشپزیهای مامانم پیدا کردم.خیلی خوب توضیح دادن. من یه عدد مرغ که حدودا 1 کیلو بود رو حدود 2 ساعت در مخلوط پیاز وزعفران و ادویه و اب لیمو خوابوندم. بعد پیاز و زرشک و پر زرد الو و... هر چیزی دوست دارید رو با هم سرخ کردم و داخل شکمش گذاشتم و شکمشو دوختم . حدود 2 ساعت در فر گذاشتم البته به سیخ کشیدم و با جوجه گردون . اخرای پختش کمی عجله کردم و حرارت رو کمی بالا بردم برای همین پوست روش کمس سوخت اما خودش عالی شد.
مرجان مامان پريساجون
پاسخ
ممنون عزيزم لطف كردي
مامان فرنازسادات
24 اسفند 92 1:37
زنده و سالم باشی پریسا جان. مطمئنم راننده خوبی میشی در آینده عزیزم ...
مرجان مامان پريساجون
پاسخ
ممنون مریم جون
مامان سپهر كوچولو
28 اسفند 92 11:39
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هـر کجا نومیدی هست امید و هر کـــجا نفرتی هسـت عشق جـای آن را فرا گیرد پیشاپیش ســال نو مبارک ، سال خـــــــــــوبی داشته باشید
علامه کوچولو
29 اسفند 92 14:29
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********