پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریساجونم و چهارشنبه سوری سال 92

1392/12/29 15:52
524 بازدید
اشتراک گذاری

«زردی من از تو، سرخی تو از من»

 جشن چهارشنبه‌سوري روز خاصي براي آتش‌افروزي و پريدن از روي آتش است  .

غروب آخرين سه‌شنبة سال يا همان شبِ آخرين چهارشنبة سال موعدي است كه

در آن همه براي برپايي اين جشن به تكاپو مي‌افتند .

 

سلام گل بهاریم...

مراسم چهارشنبه سوری رو رفتیم مزرعه عمو داوود(شوهرخالم).....

کلی کیف کردی...مدام می گفتی ترقه بزنین...یه تیکه از اتیش رو دیدی افتاده،رفتی از روش بپری

البته پیشنهادش رو خودم دادم:پریساجون بپر از روی آتیش...فکرش نمیکردم اینقده شجاع باشی...

نزدیک بود شلوارتو بسوزونی....عکس آخری نشون از همین شجاعت...

 

اما...

شیرینی ها  رو قایم کرده بودم تا نبینی و گرنه .....

همین نیم ساعت پیش پیداشون کردی ولی حتی یه دونه هم نخوردی...حالا خودت نشستی میگی

مامانی ازم عکس بگیر....

دوستت دارم قد تموم دنیا...

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)