پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

اولین جدایی از پریساجونم

1390/10/26 23:56
697 بازدید
اشتراک گذاری

           www.smilehaa.org www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

سلام  قشنگم،هر روز می گذره شما عزیزتر و خوردنی تر میشی قربون شکل ماهت

بشم..بعدازظهری خاله مریم جون اومدن بردنت خونشون با خاله جون همسایه ایم.

منم نمازم که خوندم وسایل ضروریت رو برداشتم اومدم اونجا.....

 

خاله جون وعموجان همسر عزیزشون کلی با شیرین کاریهات ذوق می کردن بابایی

که از کتابخونه اومدن شما رو پیش خاله جون گذاشتیم و با بابای گلت رفتیم واسه

خونمون پرده انتخاب کردیم ..دلم توی همین نیم ساعته واست یه ذره شده بود.

وقتی قلقلکت میدم ازته دل می خندی و ما هم که دیگه نگونایت اسکین

ونپرس چه احساسی داریم...

میبوسممممممممممممممت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
27 دی 90 0:16
ای جانم....چه جیگری این خوشگله..ماشاالله خیلی نازه.......عاشق موهاش شدم.......دختر من 1 ماه بزرگنر از پریسا جونه.....خوشحال میشم به ما هم سر بزنی......یادگاری یادت نره واسه مرسانا جون بذاری
مامان پریسا
28 دی 90 11:19
مامانی ایشالله رفتی سر کار چکار میکنی؟ قربون اون خنده هاش.
مامان پریسا
29 دی 90 17:59
دختر گلمونو دست هر کسی نسپار. خیلی مواظب باش. ای کاش خودت میتونستی ازش مراقبت کنی.عزیزم ،من هم یه زمانی شاغل بودم ولی به خاطر پریسا از همه چیز گذشتم.تا بعد که چی پیش میاد