پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

100مین روز زندگی پریسای من

1390/10/30 23:10
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم،١٠٠روز در کنار تو بودن یعنی یه دنیا عشق،یعنی لحظات فراموش نشدنی 

یعنی دقیقه دقیقه خاطره یعنی.... فدات بشم روز به روز شیرین تر و تودلبرو تر میشی .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه دو سه روزی خونه نبودم و نتونستم بیام برات بنویسم.در این مدت خاله رویاجون با

همسر عزیزشون وپسر گلشون بهمون سر زدن وکلی با عمو اسی و خاله و حمیدرضا

بازی کردی.

           تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دیشب سعید جون پسرخاله گلت واسه اولین بار بغلت کرد اولین باری بود که بچه بغل

می گرفت.خیلی خنده داره با اینکه ٢٦سالشه ولی از بغل کردن بچه میترسه میگه نکنه

از دستم بیفته .ذوق کرده بود بخاطر این کارش هی به من می گفت خاله جان ببین من

پریسا رو بغل گرفتم منم می گفتم خجالت بکش با اون هیکل گندت میترسی بچه بغل

بگیری وبهش می خندیدم.خجالتلبخند

عزیزم عاشق تی وی هستی اینم چندتا عکس توی بغل بابایی در حالی که داری تی وی

نگاه می کنی هر چند سریع از اون حالت بیرونت میارم:

اینجا خمیازه میکشی وخوابت میومد:

اینم روی شونه خودم بودی

میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسمت.  ماچ

                   Smileys

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
1 بهمن 90 0:15
ماشاالله به این دخملی...عزیزم ممنومم که به ما سر زدی......جواب سوالت رو تو وبلاگ خودم دادم.....با افتخار لینکت می کنم عزیزم....الان خیلی بهم ریختم...موضوع انار از صبح حالم رو گرفته
مامانی فری
2 بهمن 90 10:56
چه جیگری شده این دخملی
مامانی فری
2 بهمن 90 10:58
چه جیگری شده این دخملی