پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

رفتن به حج تمتع و 35 ماهگی گلم مبارک

1393/6/18 12:58
501 بازدید
اشتراک گذاری

                               

سلام عشق زندگیم..

عزیز دلم،امشب ساعت 10 شب،من و بابایی میریم مشهد تا فرداشب ساعت7ونیم

پرواز کنیم طرف مدینه...

از اینکه میخوام 30 روز ازت جدا باشم،دلم خونه...حتی فکرشم نمیتونم بکنم..اشکم 

اجازه نمیده راحت بنویسم...امیدوارم اذیت نشی چون خیلیییییییی بهمون وابسته ای...

هرچند که میدونم خدا خودش صبرش رو میده اما...

خیلی گلییییییییییییییییی عزیزم...

صبح ها،پرستارت(خاله مرضی)میاد خونه مامان جون نگهت داره و عصرشم با خاله مریمت...

کارات روز به روز قشنگترمیشه...حرف زدنت که نگووووووو....قربونت برم...

دیشب به یکی از دوستامون رسیدیم،ایشون گفت:چرا پریسا لاغر شده؟

بعد از اینکه ازشون جدا شدیم سرت رو گذاشتی رو دستم،گفتی:"چرا خانم امامی

گفتن،واسه چی پریسا لاغر شده؟ "من و بابایی و خاله فاطی جونت اینجوری شدیمتعجب

دیروز با بابایی رفته بودی بیرون،وقتی داشتی حرف میزدی،بابایی ضبط ماشین رو کم

میکنن تا یواشکی بشنون چی میگی..بلافاصله گفتی لطفا صداشو کم نکن من دارم

واسه خودم قصه میگم...

خیلی نسبت به همه چی،دقت داری...بعضی وقتها جوابهایی میدی که اصلا به فکرمون

هم نمیرسه و کاملا هم درسته...

ایشاله سرفرصت میام واست مینویسم...الان خیلی عجله دارم کلی کار رو سرمه..

عصر جمعه من و بابایی یه روزه رفتیم اصفهان واسه خرید سنگ خونه...جات خالی بود

رفتیم خونه یکی از دوستای وایبرمون که ایشون هم کارخونه سنگ داره،بچه هاشون

از اینکه نبرده بودیمت کلییییی دپرس شدن...خیلی خونواده خوب و مهربونی بودن و

ایشون کارامون رو دو ساعته،انجام داد...

پریسای عزیزم بینهایت من و بابایی دوست داریم...مواظب خودت باش...ایشاله دختر

خوبی باشی و عاقبت بخیر شی..

میریم خونه خدا،امیدوارم با زیارت مقبول برگردیم...واسمون دعا کن...

دوست دارم خیلییییییی خیلیییییی...عاشقتممممممممممم...همه وجودمی گلم...

نمیدونم چطوری میخوام لحظه های بدون تو رو تحمل کنم..خدایااااااااا کمکم کن...

خداجونم از اینکه یکی از بهترین فرشته های مهربونت رو به ما سپردی ازت ممنونیم..

دوست ندارم ازت خداحافظی کنم واسه همین میگم به امید دیدار عزیزدلم

   93/06/20 35 ماهگیت مبارک عشقم قلبم نفسم

میبوسمت عشقمی...دوست دارم هوارتاااااااا...

خدایا به خودت سپردمش...حافظ و نگهدارش باش...از اینکه چنین فرزندی به ما

عطا کردی روزی هزاران بار شکرت...

 

پسندها (2)

نظرات (0)