پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

دوقلوها و گذرنامه پریساجونی

1390/11/19 12:24
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من،توی این چند روزه دیدن کوچولوی محدثه(دخترعموی بابایی)

که هنوز اسمش رو انتخاب نکرده بودن و دوقولوهای دوست بابایی رفتیم.

محمد وعلی ٤٥روزه وشما دخمل نازم ١١٣روزه

قربونت برم هرروز شیرین تر میشی عششششششششششششششششقم

نمی دونم این اینترنت چی شده واسه آپ شدن مشکل دارم حتی عکسای تو

گلم هم قبول نمی کنه یا مشکل از ماست یا از....

 

دیشب زنگ زدم عکاسی واسه عکس گذرنامه شما گلم،خوشبختانه گفت اگه دوربین

پیشرفته دارین خودتون ازش عکس بگیرین چون برای گذرنامه سخت می گیرن، بعد

واسه ما بیارین تا چاپ کنیم .همون موقع بابایی ازت عکس گرفتن وامروز مرخصی

ساعتی گرفته و کارای مربوطه رو انجام دادن ،من و بابایی هم که مشکلی نداشتیم چون

از قبل گذرنامه مکه بابایی وگذرنامه خودم که دبی رفته بودم نگه داشته بودیم.خوشبختانه

توی اسباب کشی زمان ازدواجمون گم نشده بودن.ایشاله عکسی که برایت صادر شده توی

پست بعدی می زارم.برم که باباجونت از بانک اومدن و نهار بخوریم هنوز که شما خوابی

میبوسمممممممممممت.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
17 بهمن 90 1:22
سلام.قدم نورسیده مبارک.چه دوقلوهای نازی.پریسا جون هم مثله قرصه ماهه.ماشااله.
مامان الینا
17 بهمن 90 1:54
سلام هزززززززززار ماشاالله به این نینی ناز خدابراتون نگهش داره امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان پریسا
17 بهمن 90 13:30
قدم نو رسیده ها مبارک. پریسا خانم هم که ماشالله بهش ....چه لباس خوشملی