پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

4ماهگیت مبارک پریسا جونم

1390/11/23 0:18
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم،تولد حضرت محمد بر تو و همه

نی نی های نی نی وبلاگ ومامان و باباشون مبارک باشه.

الهی ١٢٠ ساله شی گلم.

با یه روز تاخیر اومدم،دیروز ٥شنبه ساعت ١٠ ونیم که بیدار

شدی قطه استامینوفن بهت دادم فدات شم که اصلأ دوست

نداری و بیشتر پس میاری.ساعت ١١بردمت مرکز بهداشت

خاله فاطی جونت اومد اونجا تا من تنها نباشم.موقعی که

می خواستن واکسنت بزنن خاله جون می گفت حالا نمیشه

به من بزنن تا به پریساجون؟طاقت دیدن این صحنه رو ندارم

خندم گرفته بود بابا عجب معلم دل نازکی هستی...

کمک کردم پای کوچولوت رو نگه داشتم تا واکسنت رو زدن

قربون بشم چه گریه ای سر دادی.فدای صبوریت شم که

همون لحظه واسه خاله جونت می خندیدی و همه تعجب

می کردن یه کم خنده یه کم غرغر..

قد:٦٦سانت   وزن ٦کیلو و ٦٠٠گرم   دور سر:٤١ونیم

اینجا محل واکسنت نازنازم:

وقتی اومدم خونه لباساتو دراوردم و کتابای حسنی وهوشت

رو واست خوندم کلی ذوق می کردی. لختت کردم که اگه بخوای

 تب کنی  دیرتر اذیت شی:

مثل همیشه لبت رو می خوری

 

یه لحظه حواسم بهت نبود این نتیجش حالا دنبال کتابت می گردی

خوابت برد اومدم لباسات رو مرتب کنم بذارم سر جاش یه لحظه

متوجه داغی بدنت شدم لباسات رو ول کردم...

از بعدازظهر هم تب کردی تا ٣٩ درجه رسید.با خاله مریم جونت

و مامان جونت مرتب حوله خیس می کردیم می ذاشتیم روی

شکم و دست و پاهات.خیلی گریه می کردی به پیشنهاد مامان

جون گذاشتیمت توی پتو من و بابایی تابت می دادیم ساکت

می شدی.شب تا صبح بالای سرت نشستم و هر نیم ساعت

درجه حرارت بدنت رو می گرفتم .ساعت ٣نیمه شب بیدار شدی

رو شونم بودی که چشمت افتاد به شکل عروسک روی در اتاقت

کلی باهاش حرف زدی فدااااااااااااااات شم با اینکه تب داری ....

توی پتو،انگشت شستت توی دهنت،آستر نمدار روی پیشونیت

گفتم حالا که خوابش برد دستمال رو برداریم که به چشمای بازت

که مثل دو ستاره می درخشه .........

الان جمعه ساعت ٢هستش نهار میریم خونه خاله مریم جونت.

میبوسسسسسسسسسسمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسناسادات
22 بهمن 90 12:43
سلام عزیز خاله 4 ماهگیت مبارک. روز به روز داری ناز تر میشی هزار ماشالااااا
مامان پریسا
23 بهمن 90 16:39
4 ماهگیت مبارک گلم.