پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

تاب برقی پریساجونم

1390/12/3 23:54
2,267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشششششششششششششقم.

قربونت برم فقط می گی دمرت کنیم هنوز چند دقیقه نمیشه

خسته میشی و گریه میکنی.باز دوباره .....

حتی توی تختت :

دیشب بعد از ٥ماه تاب برقی و میز غذات رسید.اونم همون رنگ

دلخواه من .چون تختت سوسنی ،یاسی هستش همون ترکیب

رنگ رو می خواستم.خدارو شکر رنگش که خیلی شبیه تختته.

فدای اون دهن پرخنددت بشم هنوز گذاشتمت او تو ،بلافاصله

زبون زدی و کمربند ایمنی شو ...عکست گویا هست.

نفس مامان هنوز نمیتونی خوب بشینی فعلأ گذاشتیم توی

اتاقت تا ایشاله چند روز دیگه.آخه نمیخوام کمر ظریفت اذیت شه.

واااااااااااایییییییییی پریسا خیلی دوستت داریم.

خاله مریم جونت که می گه بالاخره از عشقی که به پریسا دارم

دیوونه میششششششششششششششم،خیلی میخوامش.

خاله فاطی جونتم از بس قربون صدقه ات میره کلی دعواش میکنم.

خودمونیم ها حق دارن .

میبوووووووووووووووووسمت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان مرسانا
25 بهمن 90 0:41
عزیزم تاب مبارکت باشه.......قربونت برم......مرسانا هم اصلا دمر بودن رو دوست نداره......راستی من وقت نمیکنم همیشه سر بزنم...هر موقع اپ کردی به من خبر بده......مرسی


ممنون.برعکس پریسا عاشق دمر شدنه.چشم ببوس دخمل نازمون رو.
نسترن
25 بهمن 90 17:47
خیلی نازه این گل خانم حتماواسش اسفنددودکن


مرسی خاله جون .لطف دارین.
مامان نگار
26 بهمن 90 0:40
تاب برقیت مبارکت باشه
ماشاالله خیلی نازی خاله جون


مرسی عزیزم
خاله
17 اسفند 90 15:40
سلام دخمل نازي دارين خدا حفظش كنه براتون


مرسی عزیزم