پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

140 روز زندگی عاشقانه با پریساجونم

1390/12/10 13:27
811 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام فرشته کوچولوی من،امروز ١٤٠روزه شدی.عزیزم خیییییییییییییلی دوست دارم.

خیلی شیطون شدی.موقع شیرخوردن ،مرتب سرت رو از روی پام می ندازی پایین،

میخوای همه چیز رو زیر نظر داشته باشی.اگه کسی داره حرف می زنه سرتو برمیگردونی

ببینی کیه و چی میگهلبخندفقط میخوای کنارت باشیم وباهات حرف بزنیم.خیلی از روزها

نه میتونم صبحونه بخورم نه حتی یه لیوان آبآخ

                            شکلکهای جالب آروین

امروز واسه اولین بار بردمت بیرون هوا خیلی خوب بود و آفتابی شکلکهای جالب اروینیه دور توی

خیابون زدیم و برگشتیم.

پیاده روی خوبی بود.الان هم با دست چپ دارم مینویسم آخه رو پام شیر میخوری و مرتب

سرت رو برمیگردونی عقب تا صفحه لب تاب رو ببینی فکر میکنی تی وی هستش؟

 

        

پریساجوووووووووووون خیلییییییییییییییییییییی دوووووووووووووست دارم عااااااااااااشقتم.

میبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت.

                  

          

                         

             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان احسان
10 اسفند 90 13:52
سلام پریسا جون 140 روز در کنار مامان و بابا بودن مبارک عزیزم پیش ما بیا منتظرتیم


مرسی.چشم
wallpaint
10 اسفند 90 14:23
"نقاشی دیواری"،سبکی مدرن در دکوراسیون داخلی... از طرح های اتاق کودک ما دیدن کنید.
مامان آرینا موفرفری
10 اسفند 90 15:02
عزیزم 140 روزگیت مبارک.انشااله 140 ساله بشی گلم.همیشه شاد باشید.می بوسمتون


ممنون عزیزم.لطف دارین.
مهسا مامان دوقلوها
11 اسفند 90 16:05
هزار ماشالله به این دختر ناناز. خدا زیر سایه پدر و مادر نگهش داره. من قبلا تبس اومدم خیلی شهر قشنگیه. به پلیکانا سلام برسونین


مرسی لطف دارین.چشم.
نسترن
11 اسفند 90 16:50
عزیزم 140 روزگیت مبارک انشالله هرروزت پرازشادی باشه
خومامان تنبل یک چندتا عکس هم بگذار تا ببینیم طلاخان چقدر بزرگ شده


چشششششششششششششششششم عزیزم.
بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:22
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجلزه ، شما رو لینک کردم .
مهسا مامان مرسانا
12 اسفند 90 1:16
عزیزم مبارکه........خوشگلک رو از طرف من ببوس
مامان نگار
12 اسفند 90 16:01