پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

کوتاهی موهای پریساخانمی در 141روزگی

1390/12/13 0:38
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید مامان،بعدازظهر روز ٥شنبه ١١/١٢رفتیم خونه خاله مریم جونت

با قیچی و شونت و....واسه اولین بار موهای کنار گوشت رو بابایی کوتاه کردن و چون خیلی دست و پا

میزدی مابقی رو گذاشتیم برای موقعی که شما خوابی..رضاجون،پسرخالت مرتب ازت فیلم می گرفت.

امروز صبح جمعه موقعی که خواب بودی من و بابایی با کمک هم یه کم از موهات رو کوتاه کردیم.

                                             

یه چند روزه وقتی که دمر میشی،همچین که خسته شدی سرت رو میذاری روی دستت ،

فدات شم که اینقدر عزیزی.

                                          

از دیروز هوا گرم شده،طوری که بخاریها خاموش...تا آخر هفته بخاریمون رو جمع میکنیم.

اینم چندتا عکس تا خاله نسترن(یکی از خاله های نی نی وبلاگ)بهم نگه تنبل

فقط کنار گوشهات تنها اصلاح شده:

کل موهای اصلاح شدت واسه یادگاری نگه میدارم

بعد از اصلاح

بعداز اصلاح موهات رو شونه زدم

بند دوربین رو ول نمیکنی

میبووووووووووووووووووووووووووسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

حسناسادات
13 اسفند 90 10:27
خلی ناز شدی خاله جون
فدای اون خنده هات


ممنون خاله جون،حسناجون رو ببوسین.


نسترن
13 اسفند 90 11:01
الهی بگردمت که اینقدر با کوتاه کردن موهات فرق کردی خیلی خوشگل بودی خوشگلترم شدی فدای اون خنده هات
پریساجوووووووووونم عاشقتم


لطف دارین خاله جون،میبوسمتون.
مامان آرینا موفرفری
13 اسفند 90 15:08
مبارک عزیزم.ناز بودی نازتر شدی گلم.خیلی دوست دارم عروسکم.



مرسی خاله جون،منم شما رو خیلی دوست دارم.
مهسا مامان مرسانا
13 اسفند 90 22:07
عزیز دلم مبارکت باشه.........خیلیییییییییییییییییی خوشگل تر شدی.......من دعا دعا مکینم مرسانا موهاش بلند شه.... پیش ما هم بیا مرجان جون....


مرسی عزیزم.ایشاله.چشششششششم
الهام مامان یاسمین زهرا
14 اسفند 90 9:19
عزیزم چه ناز شدی مبارکت باشه


مرسی خاله جون
مامان الینا
14 اسفند 90 22:46
خصوصی تو چک کن
مامان آرینا موفرفری
15 اسفند 90 15:45
سلام دوست خوبم شما خیلی به ما لطف دارید.ممنون که به ما سرمی زنید.دوستون دارم.


سلام گلم،من و مامانم شما و دخمل گلتون رو دوست داریم
مامان احسان
15 اسفند 90 19:24
مبارک موهات عسلم


مرسی عزیزم.
خاله ملی و دخترا
15 اسفند 90 23:58
سلام مبارکککککککککککککک
آفرین که دختر خوب بودی
پروژه بعدی سوراخ کردن گوش


مرسی خاله جون.قربون اون چشای نازتون برم مگه گوشواره هامو ندیدی توی 70 روزگی گوشامو سوراخ کردن.دیگه همینه وقتی فراموشمون کردین یعنی همییییییین
مامان نگار
17 اسفند 90 0:27
وااااااااااااای چقدر ناز شدی میبوسمت


ممنون خاله جون
نایسل
17 اسفند 90 16:22
اوخی جون جون جون
چه نازاه ماشالله

من نایسلم تو وب نسترن جونم بم تولدمو تبریک گفته بودی میسییی


از آشناییتون خوشحالم.
نایسل
18 اسفند 90 0:56
منم همین طور فدات شم من با افتخار لینکت کردم
این قند عسلتو چند بار از طرف من ببوسسسس
هخیلی نازه


قربونت
نایسل
18 اسفند 90 10:23
نایسل یعنی نایس ال یعنی الی که نایسه نایس هم تو اینگیلیسی یعنی ناز زیبا پس میشه الی که نازه یعنی النازززززززززز این کشف خودمه
نایسل
18 اسفند 90 10:23
نایسل یعنی نایس ال یعنی الی که نایسه
نایس هم تو اینگیلیسی یعنی ناز زیبا

پس میشه الی که نازه

یعنی النازززززززززز
کشف خودمه


خیلی جالبه.کشف قشنگی بوده.
مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 15:21
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا

ممنون عزیزم.جوابتو توی وبت دادم
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 17:47
پست الکترونیک رو صفحه وبم یک خوشکل هاشو ارسال کن
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 19:02
zohreyousefi20@gmail.com


مرسی خانمی واست فرستادم.
رادین عشق زندگی
21 اسفند 90 23:23
سلام پریسا جون خانم خانما وای که شما چه قدر نانازی اگه دوست داشتی بیا با اقا رادین ما دوست شو خیلی خوشحال میشه دوست نازی مثل شما داشته باشه


سلام عزیزم چشم حتمأ.