پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

رضایتمندی از پریساجونی من

1390/12/25 0:53
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم،دیروز  بعدازظهر 24/12 ساعت 4 خاله فاطی جون

اومد خونمون تا ازت مواظبت کنه و من و مامان جون بریم مراسم ختم عموی رئیس شعبه مون

دل تو دلم نبود مدام با خودم میگفتم نکنه پریسای من گریه کنه و خاله جون ندونه چیکار کنه

بعد از یه ساعت برگشتیم الههههههههههههههی مامان قربونت بشه که وقتی اومدم داشتی

با خاله جون بازی می کردی و خاله فاطی جون ازت کاملأ راضی بود.کلی قربون صدقت میرفت

میگفت از بس دخمل خوبی بوده کیف کردم.ممنون خاله فاطی جون گلم که ازم نگهداری کردی

با اینکه تازه از سرکار برگشته بود اما ...

امروز هم خاله مریم جون از یزد برگشت واسه یه روز ماموریت داشته از طرف ادارشون بره یزد

واست یه کلاه با یه شورت خوشگل گرفته عکسشو میذارم خاله مریم جون مرسی.Blinking Heart 2

بلند شو دخمل نازم چرا افتادی؟

برم که ساعت 1نیمه شب شما و بابایی لالایین منم خوابم گرفته.

میبوسسسسسسسسسسسسسسمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
25 اسفند 90 10:11
این نفسم که چقدر که نازه تازه کلاه هم خیلی بهش میاد بووووووووووووووووووووس گنده از طرف من مخصوص پریسا جون


ممنون خاله جون شما خیلی لطف دارین
نایسل
25 اسفند 90 10:24
ای جان تپلی ناز نازی
نایسل
25 اسفند 90 10:24
مامان نگار
25 اسفند 90 13:58
سلام امیدوارم سال نو سالی پر از خیر و برکت براتون باشه ما هم عازم دوبی هستیم
پیشاپیش عید رو به شما و پریسا جونی تبریک میگم



سلام مرسی عزیزم خوش بگذره.سال نو شما هم مبارک.
نایسل
25 اسفند 90 17:52



تایید نکردم خاله جون واسه همین حذفش کردم خیالت راحت باشه
نسترن
25 اسفند 90 23:25
امیدوارم عید بابوسه هایش ،
بهاربا گلهایش
وسال نو باامید هایش
بر توای عزیز پیشاپیش مبارک باشد.


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مامان آرینا موفرفری
26 اسفند 90 1:51
مامانی، پریسا جون دیگه واسه خودش خانمی شده.دست خاله مریم درد نکنه .عزیزم خیلی نازی دوست دارم.


ممنون خاله جون