پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

غذاخور شدن پریساجونم در 155روزگی

1390/12/27 0:10
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان،امروز جمعه واسه اولین بار با فرنی غذا خوردنت شروع شد.

مباررررررررررررررررررررررکه عزیزم نوش جونت.

واسه خودمون نهار درست میکردم واسه شما هم روی شعله دیگه گاز 

یه چند دقیقه بعد صدای گریت دراومد که بابایی کار من رو ادامه دادن

تا من بهت شیر بدم

یه ٢٠ دقیقه ای طول کشید تا فرنی خانمی آماده شه مرتب،هم میزدم شکلکهای جالب آرویــــــــن

خوب میز غذا آماده شده منتظر دخمل نازمون هستیم تا تشریف بیارن دیگهقلب

اینم فرنی طبق منوی سفارش شده از طرف پریساجونی

پریساجون:خوب اومدم .به به میبینم که غذام آماده س.

ول کنین ،یه ذره فرنی و این همه عکس بذارین غذام رو بخورم

خوب میخوان عکس بگیرین خودم اقدام میکنم،اگه ریخت هم کسی چیزی نگه هااا

ای وای این دیگه چیه ؟بسم الله

یه چیز دیگه بیارین بخورم چه مزه عجبی میده

ولی فکر میکنم بد نبود تو این قاشق بعدی مشخص میشه

بابایی ولم کن بسه عالی بود مرسی

داره بهتر میشه

از بس حواستون به عکس گرفتنه،پس کو این دستمال کاغذی؟دور دهنمو نیگاااااا

خوب ممنون سیر شدم حالا یه کم  رانندگی کنم.توی اتاقم چرخی بزنم

بازم میگم نوش جونت عروسکم.

میبوسسسسسسسسسسسسسسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
27 اسفند 90 1:56
پریسا جونم به دنیای خوراکی ها خوش اومدی.نوش جوووووووووووونت.عکسات خیلی خوشگلن گلم.


ممنونم خاله جون.
مامان پریسا
27 اسفند 90 10:41
ایشالله کم کم برای غذا خوردن راه میفته


بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار
با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد"
با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد"
شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید
تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...

عید شما مبارک.

مرسی عید شما هم مبارک عزیزم
مهسا مامان مرسانا
27 اسفند 90 12:10
عزیزم نوش جونت....................
مهسا مامان مرسانا
27 اسفند 90 12:11
عزیزم نوش جونت....


مرسی عزیزم
نایسل
27 اسفند 90 12:15
میسییی عزیزززم من برای تو ارزوی بهترین ها رو دارم
نایسل
27 اسفند 90 12:24
خیلی ازشون بدم میاد
دیشب علی گفت باید خولهرمو دعوت کنی

من توی اینا مظلوم واقع شدم هرکار ی
میخوان میکنن و دستور میدن


مهم نیست بگو باشه و چهرت رو شاد بگیر.سخت که سخته ولی چاره ای نیست باید زندگی کرد.
خاله ملی و دخترا
27 اسفند 90 14:27
نوش جونت عزیزم و گوارای وجود و گوشت بشه به تنت


مرسی خاله مهربونم.به سفارش شما مامانی غذاخوردنم رو شروع کرد.بوسسسسسسسس.
مامان آرشیدا کوچولو
27 اسفند 90 16:52
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک

عیدی ما به شما لبخند زیبای فرزندتان در وب ما


سال نو شما هم مبارک.واقعأاین بهترین عیدی بود که شما زحمتش رو کشیدین.دستتون درد نکنه.
الهام مامان یاسمین زهرا
27 اسفند 90 17:18
نوش جونت خانم خوشکله ، گوشت بشه به تنت
مامانش چه اتاق قشنگ و مرتبی برا پریساگلی درست کردین دستتون بی بلا


ممنون لطف دارین.چشماتون قشنگ میبینه.