پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

مراسم زیر گل محمدی کردن پریسای گلم

1391/1/26 0:00
3,919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مادر،دیروز بعداز ظهر ساعت 4 با عمو جان احمد و عمورضاجون

(شوهر خاله مریم و خاله فاطی) و مامان جونت و سعید و رضا(پسرای خاله مریم جون)

 راه افتادیم به طرف یکی از روستاهای عشق آباد.اما وسط راه بعلت نابلد بودن مسیری

که یکدفعه تصمیم گرفته بودیم به پیشنهاد رضا جون رفتیم روستای زیبای کلشانه که توی

مسیرمون بود.

یه روستای خیلی سرسبز و زیبا که واسه اولین بار می دیدیم.بعدش رفتیم توی کوههای

اطرافش یه چای با سماور زغالی خودمون خوردیم و بابایی هم زحمت کشیدن یه املت

دبش واسمون درست کردن.بابایی دستتون درد نکنه خیلی دوستتون داریم.

شما هم دخمل خوبی بودی بیشتر با خاله جونات بسر می کردی و عموجون احمد.

                                      www.smilehaa.org                                         

امروز جمعه 25/1/91ساعت 10 صبح با خاله رویاجون(دوست جونم)و مامان جونت

رفتیم روستای ییلاقی زیبای خرو،واسه نهار دعوت خاله رویاجون بودیم بصرف جوجهههه.

داخل یکی از باغهای عمه همکار بابایی شدیم ،عجب جای سرسبز و زیبایییییییییییی.

تا موقعی که باباجونت و عمو اسماعیل(شوهر خاله رویا) میخواستن جوجه ها رو آماده

کنن ما هم شما رو زیر گل محمدی کردیم.این یه رسمه توی شهرمون ،نمیدونم آیا توی

شهرهای دیگه هم همین رسم رو دارن یا نه؟

قدیمیا میگن باعث میشه بچه حساسیت پیدا نکنه و خوش بو میشه.بعشم گلها رو تقسیم

میکنن تا همه صلوات بفرستن.

نازنینم خدا رو شکر بخاطر وجود تو گلم.

بالاخره مامان جون که زحمت کشیده بودن واست گل محمدی پیدا کرده بودن با خاله رویا

و حمیدرضاجون(پسر خاله رویا)زیر گلت کردیم گلمممممممممممممممممممممممممم.

در راه برگشت ساعت 4 بعدازظهر،واسه اولین بار یه کار جالبی می کردی که لبات رو جمع

کنی،فقط یه بار من اینکار رو کرده بودم همین...www.smilehaa.org

قربونت بشم که اینقده باهوشی.توی صندلیت خوابت بردوتا موقعی که رسیدیم خونه

فداااااااات شم که واسه چندمین بار بود که بلندت می کردیم اما طبق معمول همیشه

همین که چشات باز میشد می خندیدی.خیلییییییییییی دوست دارم پریسای خودممممم.

                                                  www.smilehaa.org          

الان ساعت 12 شبه و میخوام چند تا از عکسات رو بزارم از دیروز و امروز.شما هم خوابی

                                                 www.smilehaa.org

روستای کلشانه بغل خاله فاطی جونت  بودی

در مسیر رفتن به روستای زیبای خرو.فدای شکل ماهت بشم قاشقت رو خیلی دوست داری

مراسم کوچک زیر گل محمدی کردن شما

راه برگشت با حرکات لبت از شروع تا پایان

میبوسمت عزیزمییییییییییییییییی.www.smilehaa.org

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 1:54
سلام مامانی جون.همیشه به شادی و گردش.چه مراسم قشنگیه زیر گل کردن.پریسا جونم که خودش گله.
مامانی جون ماشااله دختر باهوشی دارید که لباشو جمع می کنه آرینا هم از چند ماهگی این حرکتو انجام می داد.


ممنون عزیزم
نسترن
26 فروردین 91 16:14
نفس این دختر چقدر که عکساش نازن ماشالله
راستی ما این رسم نداریم ولی خیلی کار جالبیه


ممنون نسترن جون
مامان و نی نی ها
26 فروردین 91 20:13
سلام مامان پریسا
وای چه دختر عزیزی داری خیلی نازه
وای من خیلی خوشحالم که مامان ÷ریسا به من سر زده بازم بیا پیشم.
راستی عکسهایی پریسا خیلی قشنگ بود


سلام.عزیزم آدرس وبت رو درست ندادی یه چک بکن
مامان و نی نی ها
26 فروردین 91 20:15
راستی من پریسا را لینک کردم


مرسی.
نایسل
27 فروردین 91 10:28
ای جان چه رسم جالبی من نمیدونستم
مرسی گلمم خدا سایه هیچ پدر مادری رو از سر خانوادش کم نکنه




الهی آمین
نایسل
27 فروردین 91 10:28
دختر ماهت رو ببوس گلم
مامان آرینا موفرفری
27 فروردین 91 15:43
سلام مامانی ممنون از لطفی که به دخترم آرینا دارید و مرتب به ما سر می زنید.ما هم خیلی دوستون داریم.


قربونت برم عزیزم
حسناسادات
28 فروردین 91 11:22
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com



باشه چشم حتمأ عزیزم
مهسا مامان مرسانا
29 فروردین 91 9:18
عزیزم دلم وا شد با این عکسها.....چه رسم بامزه ای دارین......خدا حفظش کنه این دختر باهوش رو....چه بانمک تر شده با این لباش


ممنون عزیزم
مامان نگار
29 فروردین 91 15:08
مراسم خیلی جالبیه من توی تلویزیون دیده بودم
بوس برای پریسا گلی


مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 1:19
سلام دوست خوبم به داشتن دوست عزیزی مثله شما افتخار می کنم.


خواهش میکنم نظر لطفتونه عزیزم
مامان دینا
31 فروردین 91 1:02
ای جووووونم .عزیزم توچقدر ملوسی عسلم .مامانی خدا این قندعسل رو بهتون ببخشه واااای که چه مراسم زیبایی دارین چه عکسای قشنگی گرفتینمن بااجازتون شما رو لینک میکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.


ممنون چشم.
مامان احسان
2 اردیبهشت 91 13:17
وایییییییییییییییییییییی عکسهایی که گل محمدی روی پریسا جون ریختین خییییییییییلی نازه.. ببوسش عزیزم
شیبانی
8 اردیبهشت 93 15:52
مامان پریسا جان آفرین به ذوق و احساستون . بنده نیز طبسی هستم و از دیدن عکسهای زیبای دختر گلمون لذت بردم . زنده باشید و سالیان سال شاهد رشد و بالندگی این موهبت الهی . بدرود
مرجان مامان پريساجون
پاسخ
ممنونم..از این همه لطفتون سپاسگزارم