پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

اولین روز کاری من و جدایی واقعی از پریساجونمم

1391/2/4 9:41
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نفس مامان ،قربونت برم الان توی بانکم

فعلاأ کامی من بهم ریخته شده و دارن درستش می کنن.منم از فرصت استفاده کردم

اومدم واست بنویسم.الان خیلی خیلی دل نگرانتم نمیدونم داری چیکار می کنی؟

جرات ندارم زنگ بزنم حالت رو بپرسم نکنه صدای گریت رو بشنوم.

امروز صبح مامان جونت از مشهد رسیدن همون موقع رفتم دنبال مامان جون

و با هم رفتیم خونه خاله شوکت تا احساس غریبی نکنی

خوب میگن کامی راه افتاده باید برم فعلأ باییی

میبوسمتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسترن
4 اردیبهشت 91 9:53
عزیزم خودت ناراحت نکن انشالله که گریه نمیکنه بعد هم کم کم باید به نبودن مامانی عادت کنه


آره دیگه مجبوریم.
مامان پریسا
4 اردیبهشت 91 17:22
آخی عزیزم........
ایشالله مشکلی پیش نمیاد.
پریسا جون هم با مامانی همکاری میکنه.


ایشالله.ممنون عزیزم
خاله ملی
5 اردیبهشت 91 0:15
نگران نباش عزیزم ان شا الله همه چی به خیر میگذره
یه فکر اساسی میکنیم



ایشالله.من که منتظرم شما واسم یه فکری بکنی.
آزاده و ساینا
5 اردیبهشت 91 0:17
آخیییییییییی پریسا جونم.....امیدوارم دوتاییتون طاقت بیارین.....:
X
سخته ولی باید ساخخخخخت...


ممنون عزیزم.چاره ای نیست
نسترن
6 اردیبهشت 91 11:58
مامانی شما چند سال ازدواج کردی؟


تیرماه 84
مامان امیر مهدی
6 اردیبهشت 91 12:47
واقعا جدایی مادر از بچش خیلی سخته من که فکرش 5 دقیقه جدایی دیووونم میکنه
حتما با کمال میل بهش رای میدم ولی به چه صورته؟کجا رای بدم؟


ممنون عزیزم به همون سایتی که گذاشتم وارد میشین قسمت نظربدهید نظرتون رو بدین.
بابای مهرسا
7 اردیبهشت 91 18:28
سلام
با کمال میل به پریسا جون رای دادم


لطف کردین.ممنونم.