پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

7ماهگی پریساجونم مبارک

1391/2/19 23:42
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت بشم من.7ماه باهات بودم و باهات زندگی کردم.

و از این زندگی کردن لذت بردم.خیلی دوست دارم هم تو رو هم باباجونننننننت رو.

به عشق شماهاست که همه سختی ها و مشکلات کاری رو تحمل میکنم.

اینم شعری که خودم واست ساختم و هر موقع که میخونم در هر شرایطی لبخند میزنی و با هر

لبخندت،تمام غصه هام رو فراموش میکنم:

پریسای منی تو ، گل ناز منی تو ......عزیز،ملوس مامان،عزیز،جیگر مامان....

فدات بشم الهی،چه خشگلی،چه ماهیییییییییییی.

الان ساعت 12 شبه،شما لالایی و بابایی رفتن تا مامان جونت رو ببرن خونشون.

از دیروز "بوووبووووبوبو"میگی.همچنان بشکن میزنی و مدام به انگشتات نگاه میکنی و بشکنه رو میری.

میبوووووووووووووسمت گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا مامان مرسانا
20 اردیبهشت 91 0:00
7 ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممممم......قربون اون دستات برم که بشکن میزنی


ممنون عزیزم.
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:26
آفرییینننننن جیگگگگرررر خالههههه ماشالا مبارککت باشه


ممنونم خاله جون
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 18:15
مبارگه



مرسی عزیزم.
ملیحه و طاها
21 اردیبهشت 91 10:32
سلام
تبریک میگم هفت ماهگی پریساجونایشالا همیشه به خوشی و شادی کنار هم باشید


ممنون عزیزم.طاهای عزیزم رو ببوس.
lمريم
21 اردیبهشت 91 12:11
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:21
عزیزم 7 ماهگیت مبارک.
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:21
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .



روز مادر بر شما هم مبارک.
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:26
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد


خیلی زیبا بود عزیزم
زهراجون
22 اردیبهشت 91 23:11
دوستت دارم خیلی زیاد


من و پریساجون هم شما رو خیلی دوست داریم عزیز دلم.
مامانی وعرشیا
23 اردیبهشت 91 9:31
سلام مامانی گل. روزتون مبارک
امیدوارم پریسا جون هدیه ی خوبی واسه مامان جونش بخره!!!



سلام عزیزم.منم بهت تبریک میگم عزیزم
مامان نگار
23 اردیبهشت 91 14:55
روز مادر بر شما مبارک باد


مرسی همچنین بهت تبریک میگم گلم
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:17
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


روز شما هم مبارک
الهام مامان یاسمین
24 اردیبهشت 91 10:48
مرجان جونم روزت مبارک


مرسی.منم بهت تبریک میگم عزیزم.
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:24
باشه عسیسم