پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریساجونی و عروسی

1391/4/9 1:21
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم.

الان ساعت ١نیمه شبه.شما لالایی و بابایی درحال دیدن فوتبال .

امشب ٥شنبه ٨تیر مراسم ازدواج جعفرآقا برادر شوهر دختر دایی زهره

(دختردایی خودم) بود. دو ساعت پیش اومدیم خونه.

قربونت برم که خیلی دخمل خوبی بودی و اصلأ اذیتم نکردی.

همون اول ورودمون،زهره دایی جون اومد شما رو برد بغل عروس و داماد،

و بغل اونا ازت عکس گرفتن.

  

فدای لبات شم که اینجوری تو هم میکنی نانازم

رو ماشین عروس نشستی خانمی

میبوسمت خانمممممممممممممممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 20:31
تبریک می گم انشااله خوشبخت بشن.انشااله عروسی پریسا جون خوشگل و ناناز.
مهسا مامان مرسانا
9 تیر 91 22:29
خانوم گل همیشه به عروسییییییییییییییی مرجان جون ممنونم که به یاد ما هستی عزیزم به زودی با دهمین ماهگرد مرسانا آپ میکنم
خاله ملی و دخترا
10 تیر 91 0:29
ملیحه و طاها
10 تیر 91 8:31
قربون این دختر ناز ایشالا عروسی خودت
مامان پریسا
10 تیر 91 10:57
خوش به حالت پریسا خانم. حتما" کلی هم نی نای نای کردی.
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 11:04
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
مامان و نی نی ها
10 تیر 91 11:40
اخی نازی ایشالله عروسی خودت پریسا جونی عزیزم بهم نگفتن کی زایمان میکنم.اخه من که شانس ندارم تا حالا چند تا دکتر عوض کردم چون میخوره به تعطیلات تابستون دکترام میرن خارج از کشور تا مهر ماه نمیان خسته شدم دیگه الان دکترم باز عوض کردم این دکتر جدیده هنوز چیزی به من نگفته
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 16:00
سلام دوست عزیزم اگه دوست داشتین به آرینا در مسابقه نی نی شکلک رای بدین.خوشحال می شم.
نایسل
11 تیر 91 19:51
آخ قربونش بشم من الهی چقدر ناز شده کی عروسی تو بشه خاله
نایسل
11 تیر 91 19:51
مرسی عزیز دلم و خوبی دلم دل منم خیلی تنگ شده برات
نایسل
11 تیر 91 19:52
خوش باشی همیشه عزیز دلم
مامان نگار
11 تیر 91 21:04
انشاالله عروسی خودت پریسای خوشگل
مامان پریسا
11 تیر 91 22:09
سلام مرجان جون. اگر یکی از رای های خوشکلتون رو به پریسا هدیه بدید ممنون میشم. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php