پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

امروز 9مین ماهگرد پریساجون و 84مین ماهگرد ازدواجمون

1391/4/20 10:03
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم.                       

                 قلب ٩ماهگیت مبارک عشقمقلب

                      ziba

در چنین روزی،یعنی ٢٠ تیر ٨٤ ساعت ١٠ صبح،در حرم آقا امام رضا(ع)

من و بابایی،دست در دست هم به زیارت آقا رفتیم.

٧مین سالگرد ازدواجمون،با ٩ماهه شدن شما .....

برابر شدن دو عشق واقعیییییییییییی.ziba

                    

تقدیم به همسر عزیزم جوادجونم:

امروز بهانه ایست که بگویم همیشه به داشتن همسری چون شما

افتخار میکنم.

عشق را با تو تجربه کردم و با تمام وجودم دوستت دارم.

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است. تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی. زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا. بیستم تیر، روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار تپشهای قلبم دوستت دارم.

در ثانیه‌ های بودنت می ‌مانم . در فصل شکست خوردنت می ‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دار د. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم …

                              

خدایا بابت داشتن هر دو عشق زندگیم،ازت ممنونم.

میبووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ملی
20 تیر 91 12:37
ماهگرد تولد پریسا جون و سالگرد با هم بودنتون مبارکککککککککک گاهی چه زود دیر میشود یادش به خیر 7 سال پیش چه خوش گذشت هنوز دغدغه های اون صبح موعود خوب یادمه
نایسل
20 تیر 91 14:46
خاله جونی 9 ماهگی ات مبارککککککک وای نمیدونم چرا خوابم نمیبره دیشبم تا 4 صبح بیدار بودم
مهسا مامان مرسانا
20 تیر 91 18:01
مبارکهههههههههههههههههه الهی که همیشه شاد باشید
مامان پریسا
20 تیر 91 19:38
سلام مرجان جون. به شما تبریک میگم. هم سالگرد پیوند آسمونیتونو و هم ماهگرد فرشته کوچولو ایشالله سالیان سال جمع خانواده گرم بمونه
ملیحه و طاها
20 تیر 91 20:53
تبریک میگم ایشالا سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
مامانی وعرشیا
21 تیر 91 9:40
9ماهگی پریسا جون و سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم...
مامانی وعرشیا
21 تیر 91 9:43
شما هم حتما یه عکس با مقنعه از پریسا جون بگیرین،البته اگه بذاره. آخه عرشیا قبلا اصلا از اینکه چیزی سرش کنیم خوشش نمی اومد و اصلا نمی ذاشت ازش عکس بگیرم اما الان اصلا مخالفت نمی کنه!


مامان و نی نی ها
21 تیر 91 10:59
مبااااااااااارک مبااااااااااااااااااااااارکه هم سالگرد ازدواجتون که انشالله صدمین سالش جشن بگیرید پریسا جونم داره زود بزرگ میشه 9 ماهگی شما هم تبررررررررررررررررریک
مامان نگار
21 تیر 91 13:42
دوست خوبم سالگرد پیوندتان مبارک انشاالله سالیان سال در کنار هم خوب و خوش باشید
مامان رهام(✿◠‿◠)
22 تیر 91 12:14
سلام ممنون از حضور گرمتون دخمل نازي داري خدا برات حفظش كنه
نایسل
22 تیر 91 22:07
مرسی عزیز دلم
نایسل
22 تیر 91 22:07
راستی سالگردتونم مبارک خوشگلم