پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

10 مین ماهگرد پریسای عزیزم

1391/5/19 23:54
547 بازدید
اشتراک گذاری

 هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا      شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

                       شکلکهای جالب آروین

سلام کوچولوی نازم.

امروز جمعه ٢٠/٥/٩١دهمین ماهگردت مبارک عزیز دلم.از امروز ماه تولد دو رقمیه

ایشالله همیشه سالم و شاد باشی.

                                           

هر چی می خوای میگی اپ(الف با فتحه)،نخصوصأ وقتی تشنته یا استکان چای

ببینی.

وقتی احساساتی میشی دستت رو میندازی دور گردنم و لبام رو میخوری.و

صورتت رو میجسبونی به صورتم.الهیییییییییییی فدات شم من.

نازنینمیییییییییییی.قلب مامانیییییییی

 

خیلی مهربونی خانمم.

دوستت دارم عزیزم .عاشششششششششقتم.

 الهییییییییییی ١٢٠ ساله شی.

میبووووووووووووسمت نازنینم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسناسادات
19 مرداد 91 23:58
تسلیت... التماس دعا
مهسا مامان مرسانا
20 مرداد 91 10:27
سلام عزیزم شمرندتم من به هیچپکدوم از دوستام دیگه نمیتونم سر بزنم خیلی درگیر گارهام دوست دارم بازم معذرت میخوام مهربون
بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:33
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
خاله ملی
20 مرداد 91 15:22
سالم و شاد باشی
آزاده و ساینا
20 مرداد 91 17:15
مامان پریسا
21 مرداد 91 13:23
مبارکت باشه پریسا خوشکل خانم
کلکسیونی از ایده های نو
22 مرداد 91 13:09
سلام مرجان جون خوبی ممنون که به وبم اومدی من دقیقا منظور شما رو متوجه نشدم ولی برای شما اگه پرینتر داشته باشی راحت ترین کار اینه که روی هر کدوم که خواستی کلیک راست کن و بفرست به چاپگرت و از اونا چاپ بگیر مثل خلال غذا یا لیبلها و اگه نتونستی یا چاپگر نداشتی میتونم برات تمها رو هرکدومو خواستی ایمیل داری بهم بده برات ایمیل کنم بریز رو سی دی ببر برات چاپ بگیرن بازم کاری بود درخدمتم
ملیحه و طاها
23 مرداد 91 11:45
مبارک باشه
کلکسیونی از ایده های نو
24 مرداد 91 11:36
سلام من که سفارش قبول نمیکنم ولی میگن ظروف یکبار مصرفش اومده در طرحهای مختلف اگه پیدا کنین خیلی خوب میشه ویک کار دیگه اینکه این طرحها رو ببری بیرون روی بشقاب یکبار مصرف برات چاپ کنن که خیلی هزینه بر هست و وقت گیر موفق باشی
الهام مامان یاسمین زهرا
25 مرداد 91 12:10
پرسا جونم 10 ماهه شدنت مبارک باشه
الهام مامان یاسمین زهرا
25 مرداد 91 12:12
مرسی مرجان جون که بهمون سر زدی و احوالمون رو پرسیدی ، کلی ذوق کردم که به یادمی. این چند وقته خیلی مشغله هام زیاد بودن نتونستم زیاد بیام نی نی وبلاگ و به دوستای خوبم سر بزنم
مامان دینا
26 مرداد 91 15:38
10ماهگیت مبارکههههههههههه