پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریسای گلم در تولد 9سالگی حمیدرضاجون

1391/7/11 18:45
759 بازدید
اشتراک گذاری

                   ني ني شكلك

سلام عسلم.

روز یکشنبه ٩/٧/٩١ تولد حمیدرضاجون(پسر خاله رویا،دوست جونم )بود.

یه جشن کوچیک،ما بودیم با دو تا از دوستاش.با این که تعدادمون کم بود

 اما خوش گذروندیم.

          تشویقحمیدرضاجون تولدت مبارکتشویق

                       

حمیدرضاجون ٩سالگیت مبارک.الهیییییی ١٢٠ ساله شی.

حسابی ماکارونی خوردی.نوش جونت عزیزم.

الان تو تاب برقیت داری تاب می خوری.بهت میگم خودت رو موش کن

خودت رو موش میکنی.

حمیدرضا عاشق این پلنگ صورتیه.آخه از وقتی کوچولو بوده،باهاش بوده.چشمک

خاله رویا واست یه روفرشی بزرگ انداختن تا راحت ماکارونی بخوری.

قربون اون غذا خوردنت بشم من

خیلی دوست دارم عزیزم.عاشقتم.همه وجودمییییییییییی.

دست خاله رویاجون درد نکنه عالیییییییییییی بود.

دوستت دارم.میبوووووووسمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
12 مهر 91 14:27
فدات شممم گلم مرسی قربون غذا خوردنش برم من
نایسل
12 مهر 91 14:27
تولدش مبارک120 سالگی حمید رضا جون
نایسل
12 مهر 91 14:28
مرسی مهربونم
مامان پریسا
12 مهر 91 15:09
پریسا جونم تولد حمید رضا جون مبارک باشه.
مامان پریسا
12 مهر 91 15:10
مرجان جون تولد پریسا جون هم که 20 مهر هستش هم بهتون تبریک میگم.
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:29
قربون غذا خوردنتتتتتتتتتتتتتتتتتت. گوشت شه به تنت ایشالا
مامان و نی نی ها
13 مهر 91 16:14
سلام مرجان جون مشخص که شده بهم گفتن تاریخ اخر زایمانم 25 ابان ولی از اول مهر اماده هستم که ممکن دردم بگیره حالا چقدر طول بکشه خدا میدونه برام دعا کن

بهبه چه عکسهای قشنگی از پریسا جون توی مسافرت گرفتی................