پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

یکسالگی پریسای دلبندمون مبارککککککککک

1391/7/21 19:48
621 بازدید
اشتراک گذاری

           

سلام تک ستاره آسمون عشقم.

یکساله شدنت مبارککککککککککککککک عزیز دلم.

   _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_     

یکساله با نفس کشیدنت،نفس میکشم.با گریه هات،قلبم اشک میریخت.

با خنده هات،با تمام وجوم شاد شدم.و......

فقط تو یه جمله میتونم بهت بگم:

              پریساجونم از اعماق قلبم و با تمام وجود عاشقتم.

                        19.gif

باورم نمیشه یکسال از روزی که تو رو در آغوش گرفتم میگذره.در کنار تو گذر

زمان رو حس نکردم.بهترین روزهای زندگی من و بابایی تو این یکساله بود.

قربونت برممممممم.که خیلی عزیزیییییییییییی.

             

از روزی که اومدی،و به جمع دو نفرمون اضافه شدی به زندگیمون نور پاشیدی.

خونمون رو روشن کردی.

                      _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_            

بابایی هم عاششششقتن..بینهایت دوست دارن.گاهی که میرویم تو شهر

با ماشین به دور زدن،دیگه طاقت نمیارن ماشین رو کنار میکشن،یه بوس

محکمت میکنن بعد ادامه مسیر .....

                                 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

اما در مورد جشن تولدت....

قراربود مراسم تولدت توی باغ مجنون بگیریم،رزرو هم کرده بودیم اما چند روز

به موعود،خاله مریم و خاله ملیحه(دختر عمه بابایی)نظرشون واسه خونه

مامان جون بود.چون هوا کمی رو به خنکی میرفت و....

دلم بگه واست که ما هم قبول کردیم و جشن پرشورت در منزل مامان جونت

برگزار شد.

           

واسه کارت دعوت بردم یه آتیلیه،اما عکسی که گرفته بود به نظرم اصلأ خوب

نبود.به نظر من عکس یه بچه ،باید چهره خودش باشه نه اینکه اینقده روش

کار کنن و رتوش بدن که از حالت طبیعی و زیبایی بچه کم شه.

واسه همین خودم ازت عکس گرفت و بک گراندش رو از اینترنت در آوردم و...

فرصت زیادی نمونده بود واسه چاپش دادم دایی مصطفی(دایی خودم).

تزئین  خونه رو خاله فاطی جونت،و دختر دایی زهره (خودم) انجام دادن ممنون

 از هرد تاشون.

           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

تعداد مهمونا زیاد بودن خیلی دوست داشتم دوستان و همکارای خانمم رو

بگم اگه باغ مجنون بود قطعأ دعوت بودن اما میدونستم تو خونه با وجود ٦٥

مهمون ممکنه اذیت شن.ایشاله سر یه فرصت مناسب به منزل خودمون

دعوتشون میکنم و.....

          تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

واسه کیک تولدت به شیرینی سرای نورالقائم،سفارش دادم.ازش خواستم

شکل یه مزرعه با حیوانات اهلی رو در بیاره.حیوانات رو خودم خریدم و واسش

بردم.فکر نمیکردم بتونه اینقده زیبا در بیاره واقعأ نسبت،به شهر کوچیکی که

داریم و امکانات کمش خیلی عالی بود.خدارو شکر.

        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

واسه عصرونه هم سمبوسه سفارش دادیم.

از تم خاصی نتونستم استفاده کنم آخه اینجا همه چیزش پیدا نمیشه.

عکسات زیاد جالب نشدن آخه خودم بیشتر حواسم به مهمونا و شما بود.

دوربین داده بودم دست بقیه..گاهی خودم میگرفتم گاهی اونا...

                             

 

            _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_       

اما عکس تولد دختر نازم:

عکس روی کارت که خودم کاراش رو کردمچشمک

پشت کارت.متن از من،عکس از آتلیهچشمک

کیک تولدت عزیزم اما فکر کنم تو عکس زیاد خوشگل نیست

تو بغل زهرا جون و کنار سماجون(دخملای خاله ملیحه)

زهراجون،سماجون،ساراجون(دختر جاری خاله فاطی جون)

کادو هااااااااااااااااااااااااااااااااا.......

مامان بزرگ و آقابزرگ(مامان و بابای بابایی)وجه نقد.دستشون درد نکنه.ممنون.

کادوی ناقابل من و بابایی به شما عزیزدلم.

هدیه مامان جونت و آقابزرگت.

هدیه زیبای خاله مریم جون و خاله فاطی جون

هدیه خاله مهین(خاله خودم)

یه جفت کفش خوشگل از طرف خاله ملیحه جون

یه عروسک ناز.....ناهید دایی جون(دایی خودم)زحمت کشیده

یه اسباب بازی خیلی خوب از طرف حمیدرضاجون(خاله رویا،دوست جونم)

هدیه زیبای مادر شوهر خاله فاطی جون

هدیه خوشگل مریم خانوم(دختر عمه بابایی،آبجی خاله ملیحه جون)از موقعی

که بارش کردیم باهاش بازی میکنی.

بقیه مهمونای عزیز اکثرأ زحمت کشیدن و واست وجه نقد آوردن.ممنون از

همگیشون زحمت کشیده بودن...

      _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بعد از پایان جشن رفتیم تو حیاط مامان جون و با بابایی،عموجون و عمو رضا

و ...با چند تا آبشار و پروانه نور افشانی کردیم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩       ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

الهیییییییی ١٢٠ساله شی فرزند مهربونم.orkut scraps

خداجونم از اینکه نعمت مادر شدن و پدر شدن رو به ما دادی ازت ممنونیم.

خداجونم از بابت تمام نعمتایی که نصیبمون کردی شکرگزارتیم.

خداجونم تو خیلی مهربونییییییی...دوستت داریم بینهایت.

خداجونم اگه در شکرگزاریت کوتاهی میکنیم مارو ببخش.

 

میبوسسسسسسسمت عشق مامان و بابا.

                                    _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_   

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله ملی
21 مهر 91 20:59
تولدنننننننننن مبارکککککک
مامان نگار
21 مهر 91 23:28
پریسای نازم تولدت مبارک انشاالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت تولد 120 سالگیتو جشن بگیری مرجان جون دستت درد نکنه همه چیز عالی بود خسته نباشی
مامان محمد و ساقی
22 مهر 91 18:41
سلام.از وب باران جون میام اینجا.
تولد پریساجون مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان پریسا
22 مهر 91 22:23
مبارک باشه عزیزم ایشالله 120 ساله بشی پریسا خانم گل
مامان حسناسادات
23 مهر 91 9:34
شرمنده عزیزم دیر اومدم. پریسا جونم تولدت با تاخییر مبارک.
مامان اوا
23 مهر 91 20:58
سلام پريسا جون تولدت مباااااااااااارك 120 ساله بشي خانم خوشگل كادوهاتم مباركت باشه
فلفل
23 مهر 91 21:31
تولد پریسا جون مبارک راستی منم لینکیدمتون
مريم
24 مهر 91 8:57
تولد پريسا جون بازم مبارك بسيار ناقابل بود مرجان جون
آزاده و ساینا
25 مهر 91 10:21
تولدت مبارک پریسا جون
مامان عرشیا
28 مهر 91 14:44
تولد پریسا جون رو تبریک میگم... کیکش خیلی خوشگل بود... ولی من همچنان از امکانات شهرای کوچیک می نالم... ولی با این وجود تولد خوشگلی بود دست مامانی درد نکنه
مامان دینا
12 آبان 91 0:05
تولدت مبارک نازنینم