پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

مسابقه خوشنویسی در ورکشاپ شهیده لیلی حسنی

1400/7/23 20:13
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم...

در تاریخ 6مهرماه 140 در مسابقه خوشنویسی به مناسبت هفته دفاع مقدس،در ورکشاپ شهیده لیلی حسنی شرکت کردی و تونستی در این هنر زیبا

مقام اول رو بیاری...بهت تبریک میگم عزیزترینم...

بین هنرها من عاشق هنر خوشنویسی هستم و دوست دارم تا آخرین مرحله پیش بری و موفق بشی...البته خودت هم دوست داری...اما من بیشتر😍

منم تو مسابقه با شما بچه ها شرکت کردم اما با توجه اینکه کلاس خوشنویسی نمیرم مقام چهارم رو آوردم و آخری شدم😅خوب تمرین نداشتم

شما رو برده بودم باغ گلشن،چون مسابقه اونجا برگزار میشد و یهو استاد سنگچولی ازم خواستن تا منم شرکت کنم...خیلی هم ذوق کردم🤩

استاد سنگچولی و آرش فرزین فر و تمنا سنگچولی که در مسابقه شرکت کردین

دریافت جایزه ت در سالن میقات الرضا در امامزاده بود...لوح تقدیر ویه تراول50هزارتومنی

دوستت دارم زیباترین عشقم....😘

پسندها (2)

نظرات (1)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
23 مهر 00 20:54
تبریک میگم زنده باشند😘❤️❤️