پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

۱۲سال و ۷ ماهگی و روز دختر

1403/2/21 7:16
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من

پریساسادات گلم،۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ۱۲سال و

۷ ماهگیت و روز دختر بر شما دختر گلم خیلی 

خیلیییی مبارک...تنت سالم،دلت شاد با تمام 

وجودت ،لبت خندون..

۱۸ اردیبهشت،واسه مسابقات ورزشی بانوان

بانک کشاورزی اومدم بابلسر ..جات سبز دختر

پرانرژی من...شما و بابا هم با همکارای من،روز

۲۰ اردیبهشت، رفتین کویر بشرویه..چون من و

خانم شیروی و خانم آژیر اومدیم بابلسر،از بابا

خواستم اگه دوست دارین برنامه گلگشت بانک

ما رو ،شما دو تا هم باهاشون برین،شما هم

استقبال کردین..ان شاالله بهتون خوش

بگذره،شب خوابی رفتین اونجا و ان شاالله

امروز،جمعه،بر می گردین طبس..

ما هم،۲۰ م با تیم خوزستان مسابقه والیبال

دادیم،گیم اول رو بردیم و گیم دوم رو به داوری!

باختیم..چون داور چند سوت رو اشتباه زد،کمک

داور قبول داشت اما دیگه نمیشد کاری کرد..

خدا رو شکر هوای بابلسر،عالییییی...

خیلی دوستت دارم همه وجود من...

بزار یکی دو عکس از بابلسر،واست بفرستم..

اینجا پلاژ بانک ما هست و اینم،محوطه سوئیت ما که خیلیییی زیباست..

از راست،خانم آژیر،خانم گلمکانی(رئیس شعبه مدرس بیرجند)خانم شیروی و من🌹

این دو تا عکس،چون عاشق حیوانات هستی واست گرفتم،گربه و حلزونی که روی ازگیل راه می‌رفت.. درخت ازگیل و آلوسبز تو محوطه ما هست..جات سبز..

دریا و باد و بارون

دوستت دارم گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)