پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

در جستجوی پرستار ...

1390/12/6 12:08
927 بازدید
اشتراک گذاری

 

                       شکلکهای جالب و متنوع آروین              

 

 سلام عمرم،حدود یکماهی هستش که دنبال پرستاری میگردیم

که بتونه به بهترین نحو ازت مراقبت کنه .تصمیم گرفتم از ٢٥/١/٩١

برم بانک.

ایشاله٢٠ام که واکسن ٦ماهگیت رو  زدیم یه چند روز مرخصی 

درخواست کردم که اگه گوش شیطون کر تب کردی کنارت باشم.

بالاخره پرستار بسیار خوبی پیدا کردیم البته نه پرستار ،میشه گفت

یه مادر خوب،خاله شوکت که یکی از دوستانن مخصوصأ باخاله مهین جون

(خاله خودم)خیلی رفیقن،مربی مهدکودک هستن و چون امسال مهد

تعطیل بوده تا مهرماه٩١که دوباره مهد بخواد راه بیفته،پیشنهاد نگهداریت

رو دادن خیلی ممنون از خاله شوکت جون دوستتون داریم.

                                               شکلکهای جالب اروین     

الان که دام واست مینویسم خاله شوکت جون در سفر  

حج هستن.خاله جون زیارتتون قبول باشه الهی.

                                                      شکلکهای جالب و متنوع آروین

 از ٢٧/١١/٩٠که خاله مهین جون تو خونه مامان جون باهات بشین پا شو

بازی میکردن ،گاهی ما هم همین بازی رو تکرار می کردیم ولی زیاد توجه

نمی کردی فدات شم الههههههههههههی تا شب جمعه که خونه دختردایی

زهره (خودم)بودیم تا خاله مهین جون بغلت کردن گفتن پریسا سلام خاله،

تا چشم انداختی بهشون ،شروع کردی به بشین و پا شو کردن،اونم پشت

سر هم ،همه ذوق کردن بخصوص خاله مهین جون که نگووووووووووو........

 

            

عششششششششششقمی.

مییییییییییییبوسمت.   شکلکهای جالب آروین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسترن
6 اسفند 90 12:51
سلام عزیزم ببخشیدخومن اشتباهی ادرس وبش پاک کردم بازم ببخشید بیای پیشم دوست جونی فراموشم نکنی خوب خاله قربون پریسا گلی بشه که حالا باید از مامانی کم کم جدا بشه
خاله ملی و دخترا
6 اسفند 90 14:42
واییییییی چه گزینه خوبی
مامان آرینا موفرفری
7 اسفند 90 1:22
پریسا جون یه عالمه
مهسا مامان مرسانا
7 اسفند 90 11:17
الهیییییییییییییییییییی خوش به حالت مرجان جون.....خیالت راحته......من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قربون دخمل بشم من که بشین پاشو میکنه


خدارو شکر آره هر کی توی دوست و آشنا میشنوه خیلی خوشحال میشه از این کیس.زنده باشی عزیزم
مامان نگار
7 اسفند 90 23:51
مامان پریسا جون همونطور که قبلا گفتم نصفی از ژله رو که داخل یخچال گذاشتیم باید به غلظت سفیده تخم مرغ برسه یعنی نیم بند بشه که وقتی ماهیها رو داخل اون گذاشتیم برنگرده بعد بقیه ژله رو که اونم باید سرد باشه آروم روی ژله نیم بند شده میریزیم شاید ژله شما گرم بوده و باعث آب شدن ژله نیم بند و در نتیجه بالا اومدن ماهیها شده امیدوارم خوب توضیح داده باشم
ببخشید من منظورتونو از چسبوندن ماهی متوجه نشدم


مامان نگار
7 اسفند 90 23:56
خوشحال شدم که یه پرستار خوب و مطمین پیدا کردین بوس برای پریسا جونم
مامان پریسا
9 اسفند 90 11:16
خدا رو شکر که خیالتون راحت شد.
واقعا هم جای نگران بودن رو داشت.
ایشالله واکسن هم مشکلی نداره.
شاید فقط کمی تب کنه که اون هم با قطره استامینوفن بر طرف میشه


مرسیییییییییییی عزیزم
مامان نگار
9 اسفند 90 14:06
سلام مشغول خونه تکونی هستم کمتر میام
راستی سفر حج عمرتون جور شد
ما پارسال اواخر اسفند مشرف شدیم و موقع تحویل سال توی مسجدالحرام بودیم خیلی خوب بود هوا هم خیلی عالی بود بزودی عکساشو میذارم


سلام.خسته نباشین.قرار بوده 11/2/91نباشه اما پریروز گذرنامه هادستمون رسیدن.کاروان اون تاریخ هم پر شده.دعا کن یه فوق العاده قرار بوده توی فروردین بزارن راه بیفته تا ما هم باهاش باشیم.حتمأعکساشو بزار عزیزم.خیلی خوش موقع اونجا بودین خوش به سعادتتون.....