پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

سال 90 بهترین سال در دنیا

1390/12/29 15:59
652 بازدید
اشتراک گذاری

mdfnu9r1gwocu3833v کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

 

کارت تبریک نوروز, کارت پستال, ویژه عید, عید نوروز

سلام عشق مامان،سال ٩٠ رو به پایانه و آخرین روزهای خودش رو سپری میکنه

قطعأ و مطمئنأ بهترین سالی بود که من و بابایی داشتیم اونم بخاطر وجود کوچولوی نازی که

خداوند مهربون بهمون عطا کرد.خدایاااااااااااااااااااااااااااشکرررررررررررررررررررت.

نمیدونم چطوری باید سپاسگزار خدای رحمان و رحیم باشیم.همین که فرزندی سالم بهمون داده

هزاران بار شکرش.اگه هر روز هزاران بار سر به سجده بذاریم و شکر کنیم بازم کمه.خدایا خودت

از دل بنده هات بهتر خبر داری ،ازت میخوام دخترمون رو واسمون سالم نگه ندار و کمکش کن تا

بتونه یکی از بهترین بنده هات باشه و همیشه ازش راضی باشی.

خداجون به من و باباییش کمک کن  و ما رو لایق بدون تا بتونیم به بهترین نحو تربیتش کنیم و

ایشاله بزرگشه همون طور که خودت دوست داری.

 شکلکهای جالب و متحرک آروین

٢٦/١١/٨٩ بود که متوجه شدم اومدی تو دل مامانی.اونقده من و بابایی ذوق زده شده بودیم

که باورمون نمیشد.وقتی اولین سونو رفتم دیگه حالی داشتیم که نگو.....

 دارم مروری میکنم به خاطرات اون موقع ها...

دوران بارداری خیلی خوبی داشتم بدون کوچکترین مشکلی،هر روز سرکار ،سر ساعت و با شوق

و ذوق فراوون شروع به کار میکردم .هر روز که میگذشت بیشتر بهت وابسته میشدم و از اینکه به

روز دیدار شما عزیزم نزدیک میشدم بیشتر و بیشتر .....

خدا رو شکر ویار شدیدی نداشتم فقط نسبت به ماهی ،میگو و بلدرچین حسابی حساس شده

بودم.جالبه که قبلش از این سه تا غذا لذت می بردم ولی حالا....

توی اون دوران خداوکیلی رئیس شعبه،(آقای محمودی)،خیلی آقایی کردن،هیچ روزی رو باجه عصر

نرفتم.هر موقع میخواستم مرخصی برم یا اگه شلوغ می شدم با روی خوش برخورد می کردن.

آخر وقت که به همکارها اعلام میشد که عصر فلان ساعت بیان بانک،ایشون به من میگفت شما

نیا.ووووو.....خیلی موارد دیگه،راحتت کنم من شده بودم رئیس و ایشون ،بنده خدا،اطاعت به امر.

از همین جا ازشون خیلی خیلی تشکر میکنم و از خدای خودم می خوام فرزندای گلشون رو

واسشون حفظ کنه و سایه خودشون و همسر عزیزشون همیشه بالای سر بچه هاشون.

 

                               شکلکهای جالب و متنوع آروین

خدا باباجونت رو حفظشون کنه نذاشتن آب تو دلم تکون بخوره.از خونواده بابایی هم خیلی

ممنونم که مثل خونواده خودم میمونم.خواهرشوهر گلم که مثلش تو دنیا کمه،اینو جدی

میگم با این که همسن منه ولی خیلی خانمه.وقتی از حرف یکی از افراد خونوادشون حتی

مادرشوهر عزیزم ناراحت میشم به راحتی با ایشون درمیون میزارم میگم مامانت این حرف

رو زد من ناراحت شدم ،خیلی با روی خوش برخورد میکنه و حتی دلداریمم میده.خیلی

دوستش دارم.

بابایی دوستت دارمممممممممممممم.بهترین روز زندگیم دو روز بوده،یکی روز ازدواج من و بابایی

یکیم تولد شما نازنینم خدا تو رو واسون ببخشه.آمین.

                                            شکلکهای جالب و متنوع آروین

 سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...

                                          kerst20203.gif

به همه نی نی وبلاگیهای عزیز سال نو رو پیشاپیش از طرف خودم و پریساجون تبریک میگم.

امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشن.

                                         شکلکهای جالب و متنوع آروین

میبوووووووووووووووووووووسمت.عاششششششششششششششششقتم.

                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:38
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
.

پیشاپیش عیدتان مبارک

.عید شما هم مبارک




الهام مامان یاسمین زهرا
29 اسفند 90 0:56
عزیزم 26/11/90 یا 26/11/89؟؟؟؟


آفرین به این توجه شما.89درسته،وقتی نصف شبی چیزی بنویسی که نی نی هم گاهی صداش در بیاد این میشه دیگه.بازم ممنون از یادآوریت.عیدت مبارک
نایسل
29 اسفند 90 14:53
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.





مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مامان عرشیا
5 فروردین 91 0:09
اولین سال نو پریسا جون مبارک


مرسی عزیزم