پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

دوری پریسای نازنین از مامان جونش

1391/10/11 16:19
457 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

سلام گلم.

ببخش دختر نازم که چند روزیه نتونستم بیام واست بنویسم......

حدود ١٠روز پیش،آقابزرگت(بابای خودم)،یهو تعادلشون رو از دست می دادن

و میخوردن زمین،یا اینکه یه حرفی رو چند بار تکرار میکردن تا اینکه بردیمشون

بیمارستان و بستری شدن......

طبق آزمایشات و نظر دکتر مشخص شد آقابزرگت دچار سکته مغزی خفیفی

شدن.خوشبختانه یه هفته بعد کمی حالشون بهتر شد.....

اما روز شنبه ٩/١٠/٩١مامان جونت(مامان خودم)بعد از چند روز سرماخوردگی

و تب لرز(در هیچ شرایطی حاضر نشدن ببریمشون دکتر)پاهاشون،بی حس

میشه و هر چی میخوان حرف بزنن نمیتونن...

وقتی خاله مهین(خاله خودم)بردنشون بیمارستان،متاسفانه مشخص

 میشه مامان جون هم دچار سکته مغزی شدن.........

این یعنی فلج شدن من....دیگه نه خواب و خوراکی دارم نه حوصله ای

 نه.............

خدایا سلامتی مامانم رو از تو می خوام.....  شکلکهای جالب آروین

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ

                

دیگه دستام توانایی نوشتن رو ندارن .......

میبووووووسمت.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان یاسی طلا
17 دی 91 10:52
مرجان جون خیلی ناراحت شدم.... ایشالله که زود زود مادر و پدر حالشون خوب میشه


مرسی عزیزم
مامان آوا
17 دی 91 13:07
خيلي ناراحت شدم مرجان جون
انشالله هرچه زودتر حالشون خوب خوب بشه من كه حتما براشون دعا ميكنم . نگران نباش . ميدونم خيلي سخته ولي اميدت به خدا باشه .
مواظب خودتو پريسا جونم باش.


ایشاله.ممنون عزیزم
مامان نگار
19 دی 91 22:20
انشاالله بلا دوره و پدر و مادرتون هر چه زودتر سلامتیشونو بدست میارن
مامان دینا جون
20 دی 91 21:22
سلام عزیزم .بسیار متاسف شدم بابت بیماری مادر وپدر تون.ایشالاکه به زودی سلامتی براشون حاصل بشه.روی ماه پریسا جونو میبوسم.
سیب سرخ کوچولو
29 دی 91 16:05
الهیییییییییییی.ناراحت شدم.انشاالله بلا دوره مامان پریسا جون.انشاالله به حق امام حسین حال پدر بزرگ و مادربزرگ پریسا جون زودتر خوب بشه.الهی آمین