پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

ویروس در لب تاب

1392/9/4 14:17
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.قلب

قربونت برم لب تابم ویروسی شده...نت مشکل دارهتعجب...الان تو بانکم...منتظرم تا ساعت

دو و پانزده بشه تا برم بانک بابایی،بعد بیاییم خونه کنار شما دخمل نازم...بغلماچماچ

خیلی خوش زبون شدی و با حرف زدنت  ذوق مرگ میشم....شدی طوطی...چه به لهجه

خودمون چه عادی صحبت کنیم بلافاصله تکرار میکنی اونم چندین بار...جمله کامل میگی..

حتی یه ماجرا که واست پیش اومده همه رو بدون وقفه توضیح میدی...خوشمزه

وقتی اتفاقی بیفته میگی:خداااا....قلب

کتابهای می می نی،اسب حیونی قشنگه،گندم نذری و....حفظی.مژه

نسبت به عروسکات علاقه نشون نمیدی...خاله بازی رو دوست داری...قابلمه و گازت و ظروف

اسباب بازیت رو خیلی دوست داری....

اگه پرستارت باهات برخوردی داشته باشه تا بهت چیزی یاد بده همین که میاییم توضیحش

 رو به من و بابایی میدی...

تمام دیوارهای خونه رو با ماژیک وایت برد،سبز کردی...

ایشاله زودتر لب تاب درست شه تا بتونم بیام اینجا...

دوستت دارم عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملیحه و دخترا
4 آذر 92 15:51
آفرین به پریسا جون
مامان دینا جون
6 آذر 92 1:02
ای جونم ببین این وروجک چه چیزا یاد گرفتهپریسا جونم خیلی دوستت دارم
مهناز
16 آذر 92 14:18
ُیب سرخ کوچولو
17 آذر 92 14:05
وای سلام عشق من.خوبی خاله جون؟؟؟ مامان مرجان گل چطوره؟؟دلمون براتون شده بود قد یه فندق.گل دخمل شیرین زبون رو برام ببوس مامانیفداش بشم من که نقاشی دوست داره و خونه رو ماژیک کاری میکنه.