پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریسا خانمی

1390/10/18 19:10
698 بازدید
اشتراک گذاری

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                      

پریسای خوشگلم،دیروز خاله معصومه (خاله مامانی) با دختر کوچولوش نوشین که درست

یکهفته از شما بزرگتره اومدن خونه ما ،از این که خیلی خانم بودی ومن تونستم به کارها

برسم ونهار درست کنم ازت ممنونم جییییییییییییگرم

                                             

 بعداز ظهر خاله فاطی جون اومدن خونه و واست یه کلاه خوشگل آوردن مرسی خاله جون

بعدش آماده شدیم و با خاله جون و شوهرشون رفتیم خونه خاله ملیحه(خاله مامانی)اونجا

هم خیلی دختر خانم خوبی بودی تا ساعت 11شب اونجا موندیم .

وقتی اومدیم خونه تا یه نیم ساعتی با باباجونت حسابی حرف زدی بابایی اینقدر ذوق کردن

که نگو،دوربین رو گذاشتن روی سه پایه و تمام حرف زدنات رو فیلم گرفتن عروسک منی

عروسکم  میبوسمممممممممممت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریسا
18 دی 90 22:02
عزیزم پریسای نازم. اتفاقا پریسای من هم یه خاله معصومه داره. خوبید مامان پریسا جون؟ اون سری در حال سرچ آدرس بودم که با شما آشنا شدم. به هر حال ممنون که سر زدی و اهمیت دادی. گلم با اجازه لینکتون میکنم. و خوشحال میشم ما هم به دوستان شما اضافه بشیم. خوشحالم که در نی نی وبلاگ یه پریسای دیگه هم اومده.