پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریساکوچولوی من رای میدهد

1392/3/26 15:25
644 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسم.

روز جمعه ٢٤/٣/٩٢ساعت ٨ از خواب بیدارشدم،دیدم بابایی خیلی زودتر

بیدار شدن و مهربونم،کلی کار انجام دادن...مرسی بابای عزیزم...

تا صبحونه آماده کردم شما هم بیدار شدی و سه نفری صبحونه خوردیم..

واسه نهار آقاجان(بابای بابایی)فسنجون درست کردم...خودمون هم واسه

نهار رفتیم روستای خور...خاله ملیحه(خاله خودم)خاله فاطی جون هم اونجا

بودن ما هم با مامان جون،رفتیم....بعداز ظهر برگشتیم خونمون...خیلیییییی

خیلییییییییییی خوابم میومد دو شب بود که نخوابیده بودم آخه تا صبح شما

بیدار میشدی و درخواست شیر میکردی..نوش جونت و گوارای وجودت نازنینم..

یه ١٠ دقیقه بیشتر نشده بود که خوابیده بودم که اومدی سر وقتم و شروع

کردی به بوسیدنم یعنی بیدار شو مامانی...پاشدم و با بابایی و مامان جون

رفتیم رای بریم...ساعت ١٠ شب شده بود...تو یکی از مدارس رفتیم از دم در

سالن که مردم رو دیدی وایستادن با اینکه زیاد هم شلوغ نبود شروع کردی

به گریه کردن و حاضر نبودی حتی یه قدم بیای جلو و فقط داد میزدی نههههههه

فکر میکردی آوردیمت بیمارستانخندهبالاخره بابایی بغلت کردن و به بهونه های

مختلف بردیمت داخل سالن....ناظرین اونجا رو شیفته خودت کرده بودی

هر کدومشون یه جوری بهت ابراز محبت میکرد..الهییییی قربون تو دخمل

دوست داشتنیم بشم...

اینجا هم داری رای میدیچشمکنیگاه کاغذ رو چطوری لوله میکنی تو صندوقماچ

عصر چند روز پیش،وقتی داشتیم میرفتیم بانک،من و شما(چون کسی نبود

نگهت داره با خودم بردمت)توی راه رئیس زنگ زد کمی دیرتر میاد ما هم رفتیم

تو موسسه میزان،کتاب می می نی رو هم برداشته بودم تا سرگرم باشی..

یکی از کارمندای اونجا داره واست کتاب میخونه..

میبووووووووووووووووسمت نازنینم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:11
چه دخمل نازنینیقربون رای انداختنت عسلم
مامان آروین
30 خرداد 92 22:19
آفرین به بابای پریسا جون که اینقدر مهربونه . باریکلا به مامانی مهربون که این غذاهای خوشمزه درست میکنن و صد آفرین به دخمل خوشملم که از حالا به فکر آینده کشورشه پس هزارتا دست قشنگ به این خانواده گل ایشالله همیشه خوش و خرم دائم به گشت و تفریح باشید .
hanieh
31 خرداد 92 23:04
bah bah bah parisa jo0o0n ba koli post jadid. y modati be khater entekhabat nabudam. khoda hefzet kone azizam.
مامان پريسا
1 تیر 92 20:23
به به يه پريسا خانوم خوشكله ديگه