پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

30 ام خرداد روز حزیران

1392/3/31 0:10
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم.

عزیز دلم الان ساعت ١٢شبه.شما لالایی...بابایی در حال تماشای تی وی..

امروز ٥شنبه بود و روز حجامت...روزی که پیامبر برای حجامت در چنین روزی

بسیار بسیار سفارش کردن...

پیامبر اکرم (ص): «جبرئیل چندان مرا به انجام حجامت دعوت کرد

که پنداشتم گویی حجامت واجب است.»

به گفته یه متخصص طب سنتی:

روز 30 خرداد که به روز "حزیران" معروف است، بهترین روز برای

حجامت در طول سال است.

امروز بابایی گلت،واسه هر سه تامون،نوبت واسه حجامت گرفته بودن...

کلی تحقیقات کردم که خدای نکرده واسه شما مشکلی نداشته باشه...

ساعت ٧ بعداز ظهر که داشتیم آماده رفتن میشدیم خاله مریم جونت،شما

رو برد خونه مامان جون...با خاله فاطی جونت اونجا قرار میزارن که اونم بیاد

هر دو تاشون عاشقتننننننننننننننننن بینهاااااااااااااااااااااااااااااایت....

میترسید نکنه اذیت شی....در حالی که از چند روز قبلش،آمادشون کرده بودم

برای حجامت شما...اماااااااااااااااخاله مریم جون و خاله فاطی جونت،چی بگم

مگه گذاشتنمتفکرمن و بابایی رفتیم دارالشفاء....

حقیقتش ته دلم خیلی هراس داشتم و میترسیدماسترساما واسه اینکه باباییت

قربونش برم فکر نکنن،کم،آوردم اصلأ بروز ندادم...برعکس رفتم داخل اتاق

نشستم یعنی منتظرم نوبتمون شهمنتظر...

بالاخره ساعت ٨نوبتون شد داشتم سکته میکردماوهنگران

از خانومی که میخواست حجامتمون کنه خواستم من و بابایی کنار هم باشیم

تا اعتماد به نفسم بالا بره...

ساعت ٨ و ٢٠ دقیقه هم کارمون تموم شد...البته استرس زیادی نداشت اما

یه خورده درد و سوزش...آخ

حتمأ حتمأ یه رو میبرمت یه وقتی که خاله جونات خبر نشنچشمک

یه خورده فشارم افتاده پایین...خواب،هم تو چشام بیشتتتتتتتتتر...

بعدأ میام با عکس از شما نازگلم...دوست دارم هنوز ادامه بدم اما نمیتونم...

میبووووووووووووووسمت عزیزمماچماچ.فدات شم.دوستت دارم.بغلبغل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهره مامانی مرسانا
31 خرداد 92 0:52
سلام دختر نازی دارید خدا حفظش کنه خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم طبس زندگی میکنید اخه پدرم طبسی هستن و همه خانواده شون اونجا زندگی میکنن . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
اسماء
31 خرداد 92 23:05
من دلم می‌خواهد خانه‌ای داشته باشم پر دوست، کنج هر دیوارش دوست‌هایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو...
مامان آرینا مو فرفری
1 تیر 92 11:46
من که از حجامت کردن می ترسم
مامان عرشیا
1 تیر 92 18:37
منم با خاله هاش موافقم...
مامان نكار
1 تیر 92 19:56
سلام مرجان جون منم رلم براتون تنك شده بود اين مدت نتمون قطع بود واي منم ميترسم از حجامت مطلبت در مورد حجامت برام جالب بود
آزاده و ساینا
2 تیر 92 0:53
جل الخالق چه اجباریه آخه؟ طفلی بچه دو ساله رو ببری زیر تیغ و خدای نکرده به اعفونت دچارش کنی...میدونی این کار خودش میتونه ناقل خیلی از بیماری ها باشه؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
2 تیر 92 11:20
من هم شنیدم کار جالبیه ولی میترسم.