پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریسای بابایی

1390/11/9 23:47
675 بازدید
اشتراک گذاری

Hello Glitter

عشق من،هر روز که میگذره بیشتر لثه های کوچولوت اذیتت میکنن هر چی دستت میاد

می بری طرف دهنت،حتی از پتویی که روت میندازم نمیگذری.دوست داری کسی کنارت

باشه ومدام باهات حرف بزنه.امروز بابایی مرخصی بودن بخاطر امتحانی که داشتن.

خدا بابایی رو واسمون حفظ کنه و سایه ش بالای سرمون...

ساعت ٦صبح من خواب بودم وباباجونت وقتی دیده بودن شما بیدار شدی واسه اینکه

من بیدار نشم باهات مشغول بازی شدن،که شما خانمم گریه نکنی اما تا ساعت

١٠بیشتر تحمل نکردی و ازگرسنگی ....قرررررررررررربون این بابای مهربون بشم من.

                                      شکلکهای جالب آروین

وقتی می خواستم نهار درست کنم مونده بودم با این بهونه گیری تو چیکار کنم؟تا اینکه

یاد نی نی خوابی افتادم که خاله رویا جون به امانت بهم داده بودن واسه روز مبادا....

نی نی خواب مال زمانیه که حمیدرضاجون اندازه شما بوده ولی چون من از این جور

وسایل خوشم نمیومد قبول نمی کردم اما به اصرار خاله جون قبول کردم ولی انصافأ

کار راه انداز خوبی بود مرسی خاله جون.

 

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

گذاشتمت داخل نی نی خواب وبردمت توی آشپزخونه ولی چون درزگیر در حیاط خلوت

به آشپزخونه شل بود کمی هوای خنک میومد اونجا .واسه همین کلاه سرت کردم.

فداااااااااااااااااات شم که تا لظه آخر بهم نیگاه می کردی و با دو سه تا از عروسکایی

که بهت داده بودم مشغول بازی شدی

خیلی بابایی هستی جیگرم،وقت باباجونت رو می بینی کلی ذوق می کنی و خنده

وبا الفاظ وکلمات خودت شروع به حرف زدن می کنی.گاهی موقع ها که خیلی گریه

می کنی میدمت بغل ایشون بلافاصله ساکت میشی و .....   شکلکهای جالب آروین

 باباجونت هم کلی باهات بازی می کنن وقربون صدقت میشن.

قررررررررررربون هر دو تاتون بشم.

میییییییییییییییییییبوسمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
7 بهمن 90 1:54
خدا چه دختره نازی .ماشااله . خوشحال می شم به ما سربزنید.
فارسیکا
7 بهمن 90 3:42
سلام براي اولين بار در فروشگاه هاي اينترنتي ايران فروش دي وي دي هاي شبکه بي بي تي وي به زبان انگليسي http://farsika.ir/ask/?link=218 http://farsika.ir/ask/?link=185 http://farsika.ir/ask/?link=166 آموزش اعداد کليپ هاي تصويري و babytv cuddlies همچنين دي وي دي هاي آموزشي ديگر بي بي انيشتينmagic english ,dora, baby can read و .... و همين طور مجموعه هاي کارتون مانند پينگو، پت و مت ، بره ناقلا ، برنارد ، مستر بين و ... با 10 درصد تخفيف براي وبلاگ هاي کودکانه ارسال با پست پیشتاز به تمام نقاط ایران در صورت تمايل به خريد و دريافت تخفيف با ايميل daryaei@gmail.com تماس بگيريد
مامان آرینا موفرفری
7 بهمن 90 15:52
سلام مامانی مهربون.پریسا جون منو یاد روزهای گذشته آرینا می ندازه.از طرف من بوس بارونش کنید.من هم با کمال میل لینکتون کردم.