پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

اولین شب آرزوهای پریساجون

1391/3/5 23:15
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشققققققققققققققققققققققققققققققم.

                                        ني ني شكلك

دیشب که شب آرزوها بود واسه نماز و زیارت با خاله جونا(مریم و فاطی )و مامان جون رفتیم امامزاده.

چون شب جمعه و شب شهادت امام هادی و شب آرزوها بود امامزاده،فوق العاده شلوغ و نورانی بودش.

دخمل خیلی خوبی بودی،بعدش چون کمی خسته بودی زنگ زدم بابایی بیان دنبالمون.واسه همین خاله

فاطی جون و مامان جون اونجا موندن و ما اومدیم خونه.

                                ني ني شكلك

دیشب از طرف بانک واسه شام ،باغ مجنون دعوت بودیم.چون بانک ما در کشور سه تا مقام آورده بود.

اما ما نرفتیم چون هنوز دلم از دست رئیس شعبه مرکزی،پر بود.اصلأتوقع نداشتم بعد از ١٢ سال که

باهاش کار کرده بودم و سعی می کردم به بهترین نحو از عهده کارام بربیام بخواد اینقده راحت منو

در به در کنه.واسه همین از مهمونی زدم.10_12_9.gif

                                           ني ني شكلك                                

 

 

 

 

کلی واست آرزوهای قشنگ،قشنگ و خوب کردم.هم واسه شما هم واسه بابایی و ........

الان که دارم مینویسم کتاب حسنی و شهر شلوغ رو ورداشتی پاره میکنی بعد با تیکه هاش بازییییی.

شبها با اینکه خوب میخوابی اما منو بیدار نگه میداری آخه خودت لالایی اما میخوای مدام شیر بخوری.

اینقده دوست دارم یه بارم که شده خودت ،بدون اینکه بخوام بهت شیر بدم یه دفعه ببینم خوابت برده.

اما تا مک نزنی از لالا خبری نییییییییییییست.واسه همین بیشتر روزها تمام طول روز که من بانک شما

بیداری.

عزیزم با وجود تو روز به روز احساس خوشبختی بیشتری میکنم.خدا تو رو واسمون حفظ کنه....

میبوووووووووووسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 19:00
عزیزم انشااله به همه آرزوهات برسی. دوست عزیزم خداروشکر خواب خوبی دیدم البته مربوط به آرینا جونم می شه.ممنون که به فکرم هستی عزیزم.
مامان پریسا
5 خرداد 91 23:24
چه شب زیبایی داشتید. ایشالله که ما رو هم فراموش نکرده باشید
خاله ملی
6 خرداد 91 14:37
آرزومند برآورده شدن آرزوهات
نایسل
6 خرداد 91 15:03
مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیززززز دلمممم خوشششش به حالت تو بانکیییی منم ارزومه تو بانک باشم
نایسل
6 خرداد 91 15:04
قربونت برم
نایسل
6 خرداد 91 15:19
وای من دارمم میمیرم از اینکه تو بانک باشممم وای روزای کاروزی از همه زودتر میرم شاید چون بچه ندارم برام راحته اما خیلی محیطش رو دوست دارمم ادمای جدییدددد من خیلی حال میکنم
مهسا مامان مرسانا
6 خرداد 91 20:05
الهی که به همه آرزوهات برسی عزیزم
مامان دینا
6 خرداد 91 23:53
عسلم امیدوارم به همه ارزوهات برسی


مرسي عزيزم
نسترن
7 خرداد 91 17:43
به خدا بسپارش بعضی ها هر چقدر هم که خوبی کنه نمیبینن
بازم برامون از عکسای گل دختر بگذار
همیشه انشالله عشقتون پایدار و زندگیتون انشاالله سراسر شادی باشه دوست جونم


مرسی عزیزم.
ستاره زمینی
7 خرداد 91 20:16
انشالا همیشه سالم باشی وبه ارزوهات برسی.


ممنون
نایسل
9 خرداد 91 13:55
خودت کوشی پس