پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

کوتاهی موهای پریساخانمی در 246روزگی

1391/3/26 14:53
569 بازدید
اشتراک گذاری

            فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام مهربونم.

دیروز ٥شنبه ٢٦/٣/٩١در ٢٤٦ روزگیت موهات رو من و بابایی کوتاه کردیم.

این بار دوم بودش ،دفعه اول در ١٤١ روزگیت و دیروز در ٢٤٦روزگیت.

مجبور شدم،قصد کوتاهی موهات رو نداشتم میخواستم بلند شن.اما چون جنس موهات خیلی نرمه،

گیره و ...به سرت نمی گرفت.هر چی هم شونه میکردم بازم،فشن بودن.

فدات شم که خیلی من و بابایی عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتیم.

                 

دیروز بابای یوسف جون(رئیس بانک تعاون کشور)لطف کردن و با دیدن وبلاگت،بهم زنگ زدن و از وبلاگت

کلی تعریف کردن.خیلی ممنون ،بابت لطف زیادی که به شما دارن.و از این که امیدوارم کردن خیلی

خوشحال شدم.

ایشاله سعی میکنم عکس یوسف جون رو هم توی یه پست،بزارم.

                

اما دلم بگه واست که،وقتی ناخنات رو کوتاه میکنم،دستت رو خوب نگه میداری.بهت میگم:"پریساجون

دستت رو تکون نده،ببین میخوام ناخونات رو کوتاه کنم تا خوشگل بشن"،شما هم دستت رو نگه میداری

و به کوتاه کردن اونا با دقت نیگاه میکنی.قربوووووووووووووونت برم من.فرشته کوچولوی من

                                    

دیشب با خاله مریم جون رفتی امامزاده،ساعت ٧بعدازظهر رفتی و ساعت ١٠شب اومدی خونه.....

خونواده خاله رویا(دوست جونم)شام منزل ما بودن اما نبودن شما باعث دپرس شدن،اونا شده بود.

وقتی هم اومدی بلافاصله خوابت برد و تا صبح لالا کردی.

بعد از کوتاهی موهات،از خواب که بیدار شدی،بابایی خواستن ببرنت حموم

امروز جمعه٢٦/٣ عاشق نون خوردنی

حین خوردن نون،نای نای میکنی

قربون او دوتا الماس قشنگ بشم که اینقده می درخشن

اینم سه سایز پوشکت،که اولیش خونه مامان جونه.خیلی کوچولویه..مارک canbebe.

میبوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ملی و دخترا
27 خرداد 91 1:30
آفرین پریسا جونم که روز به روز خانوم تر میشی مامانی بی معرفت اگه دوست داشتید به وب ما هم یه سر کوچولو بزنید
نایسل
27 خرداد 91 12:38
آخی عزیز دلم چقدر ناز شده
نایسل
27 خرداد 91 12:38
درست کردم وبلاگمو بیا ببینن
نایسل
27 خرداد 91 14:50
الهی فداش شمم چجقدر تو اون عکسای پایننییی ناز خوابیده ای جون دلم
الهام مامان یاسمین زهرا
27 خرداد 91 19:18
عزیزم ، چه بزرگ شدی کی بشه یاسی هم اندازه تو بشه و نون بخوره
آزاده و ساینا
27 خرداد 91 23:53
کوتاهییییی موهات مبارک ناقلا (جاری) میخوای بگی پوشک خارجکی استفاده میکنی؟؟؟ نکنه پورسانت میگیری که اختصاصا اسمشم میاری
شقايق
28 خرداد 91 1:02
خيلى دختر خوشگل و نازى دارين چه مامان خوبى
مامانی وعرشیا
28 خرداد 91 1:18
من که یه بار موهای عرشیا رو کوتاه کردم ودیگه توبه کردم... فکر نمی کردم اینقدر بی استعداد باشم اما خیلی موهای طفلکی ور داغون کردم... در هر صورت خواستم بگم شما هم روی سر این طفلکی امتحان نکنین
مامان نگار
28 خرداد 91 13:47
موهاتو کوتاه کردی چقدر نازتر شدی
مامان دینا
28 خرداد 91 23:51