پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریسا جون در جشن تولد

1391/6/12 14:47
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ زندگیم.

       شکلکهای جالب آروین

جواب آزمایشت رو گرفتم،متأسفانه،عفونت ادراری نشون داده بود.

عموجلال(پسرعمه بابایی)آزمایش کشت رو واست دادن تا ببینیم چی میشه.

احتمال میدن نمونه درست گرفته نشده باشه.ایشاله اینطوری باشه.

                  شکلکهای جالب اروین                   

شب جمعه تولد ٧ سالگی ستایش جون(دختر پسردایی خودم)بود.

کلی از دیدن اتاق تزئین شدش ذوق کردی.کمی بهونه میگرفتی خوابت میومد.

در کل خیلی خوش گذشت.از کلاه تولد(کلأ از هر گونه کلاهی)بدت میومد و

اجازه نمیدی بزاریم رو سرت.....

       شکلکهای جالب آروین

از موقعی که پرستار جدیدت میاد خونه(خاله مرضی)اگه بیدار باشی نمیذاری

برم بانک ،٣روزه اینطوری شدی مقنعم رو میکشی و دستت رو میندازی

دور گردنم.مجبورم کمی دیرتر برم.

هنوز با این خانم اخت نشدی،هر روز عموجون(شوهر خاله مریم)میان میبرنت

آروم که شدی میارنت خونه.....هر روز شرمنده عموجون میشیم.ممنون عموجون.

         شکلکهای جالب آروین    

دلم واست میسوزه خیلی اذیت میشی اما چیکار کنم از دست آدمای سنگدل...

اگه محل کارم بهت نزدیک بود نه من ،نه شما اینقده اذیت نمیشدی.

درخواست مرخصی بدون حقوق کردم اگه موافقت نشه و شما بخوای اینطوری

باشی و بهت فشار روحی وارد شه،تصمیم گرفتم از تو بانک بزنم بیرون تا موقعی

که تکلیفم روشن شه.این تصمیم رو من و بابایی گرفتیم و کاملأ مصمم هستم.

قربونت برم عاششششششششششقتم عزیز دلم.

                                         

امروز قرار بود باجه عصر باشم ساعت ١اومدم خونه کمی بهت شیر دادم و چون

پرستار باید میرفت و کسی نبود تا ساعت ٣ ازت نگهداری کنه با خودم بردمت

بانک.چاره نداشتم دیگههههههههههههههه.خودمم خجالت می کشیدم.

با بچه بغل تو محل کاری.

                              

 

بینی،گوش،چشم،ساعت رو جدیدأ یاد گرفتی.

من:پریساجونم،بینی کو؟بینی که بیب بیب میکنه؟

شما:دستت اشارت رو میزاری رو بینیم.

همینطور مابقیییییییییییییییییییی....................

از کلاه بدت میومد

رو فرم نبودی لالات میومد

با اسباب بازیات بازی میکنی

میبوسسسسسسسسسسسمت نازنینم.

 

 

     

 

 

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله ملی
8 مرداد 91 15:28
ایشالا که خوب باشه جوابش زنگیدم دیشب همش که دردرین
مامان و نی نی ها
8 مرداد 91 18:00
سلام مرجان جون اخی الهی فداش ایشالله که جواب ازمایش و میگیرد و چیزی نیست پریسا جون سالم سالم
مامان دینا
9 مرداد 91 2:58
ای جونم فرشته کوچولو ایشالا که چیزی نیست وامیدوارم تنت هنیشه سالم باشه .وای مامانی شما با چه شرایط سختی کار میکتی امیدوارم این مشکل کار شما هم حل بشه
مامان نگار
9 مرداد 91 18:29
انشاالله که جواب آزمایش سالمه نگران نباشین
در انتظار مهدی یار
9 مرداد 91 19:26
قربونش برم چه قلب بارونیه... معلومه برای این دختر این طوریه.خدا حفظت کنه.بله مامانی عزیزم.واقعیتش اره.ولی همه می گند این یه مرحله گذرا است.و به خاطر خودت این کار را می کنه.نمی دونم از کجا خواندید.چون از شب اول ماه رمضان این اتفاق افتاد.دعام کنید. ممنون که در انبوه گرفتاری ها برایم وقت می ذارید
مهدی یار
9 مرداد 91 19:32
عکس تولد چقدر بامزه هست.قربونت برم.
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 3:26
سلام عزیزم نگران نباش انشااله که هیچ مشکلی نیست. همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم.
نایسل خانم
10 مرداد 91 13:07
آخی الهی براش بمیرمممم ایشالا مشکلی کارت حل شه بانک سختی اش همینه مرخصی اش کمه طفلی پریسا ایشالا عوفنتش هم چیزی نیستت
نایسل خانم
10 مرداد 91 13:07
نمیخوام بترسونمت بچه تو میزاری پیش پرستار مراقب باش من دورو برممم اینقدر چیزی دیدیم بهشون اعتماد ندارم
نایسل خانم
10 مرداد 91 13:08
0000
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:54
مامان پریسا
11 مرداد 91 19:10
ایشالله که عفونت نبوده باشه. چه تولدی . ایشالله تولد پریسا جون. مرجان جون هیچ کس جای مادر رو نمیگیره. نمیدونم بهت گفته بودم یا نه. من هم به خاطر پریسا از کارم بیرون اومدم با این که خیلی کارم رو دوست داشتم. البته قبلش با مشاور صحبت کردم و نظرش این بود که حداقل تا 3 سالگی مادر باید پیش بچه باشه. ایشالله مشکل شما به خوبی حل بشه
مامان دینا
12 مرداد 91 3:07
اومدم پریسا جونی رو ببینم وببوسمش
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 11:42
سلام مامانی خوبی حال پریسا جون خوبه ؟جواب ازمایش رو گرفتی؟؟؟
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:02
شانس ندارمم که عزیزم سوختم ... فعلا داره برامون بالهای اسمانی هی هی هی نازل مییشه
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:49
آمپول واسه خودم نیست وسه دوستم بود فدات شمممم هر وقت خبری بووود بهت میگمم جیگرییی