پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

پریسای 200روزه من

1391/2/9 23:56
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من،الان ساعت حدودأ ١٢ شبه،شما و بابایی خوابین

ایشاله خوابهای خوب ببینین.

صبح ها آمادت میکنم و میبرم خونه خاله شوکت،هنوز عادت نکرده بودی که داماد خاله از مشهد

اومدن و یه ٣ ٤ روزی خاله مهمون داشت واسه همین شما رو گذاشتم پیش مامان جون.

روز ٥شنبه که خاله فاطی جون تعطیل بود اومد خونه مامان جون و با کمک هم شما رو نگه داشتن

زیاد بهونه نگرفتی بودی.ولی خاله فاطی حسابی از پا دراومده بود آخه مرتب شما رو راه میبرده.

روز جمعه با خاله مریم جون و خاله فاطی جون وخاله های خودم.....رفتیم خور.خیلی خوش گذشت.

روز شنبه ٩/٢ ساعت ٧ونیم عموجون(شوهر خاله مریم)اومدن خونه مامان جون تا ازت نگهداری کنن

از کنارت تکون نخورده بودن تا ساعت ١٠ که خودم اومدم خواب بودی ممنون از عموجون و خاله فاطی

وهمینطور مامان جون که میدونم چقدر اذیت شدن.آخه وقتی شروع به گریه میکنی دیگه کسی

نمیتونه نگهت داره چون فقط خودم رو میخوای قربونت بشم الهییییییی....عموجون که ازت خیلی

راضی بودن  شکلکهای جالب آروین

یه چندتا عکس هم داری که الان خیلی خستم توی پست بعدی می ذارم .از وقتی میرم بانک

دیگه کمتر فرصت دارم دوست دارم بیشتر باهات باشم.

از زرده تخم مرغ با شیر خیلی استقبال میکنی.  شکلکهای جالب آرویــــــــن

نوش جونت عزیزکم.وقتی میخوام که غذات رو بخوری فقط با خوندن "حسنی نگو یه دسته گل"شروع

به خوردن میکنی:

توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود حسنی نگو.....

از بس خوندم واست تا آروم بشی و موقع غدا هم اذیتم نکنی دیگه همشو حفظ شدم....

دوستت دارررررررم.عاشقتممممممممممممم.شکلکهای جالب و متنوع آروین

میبوسمتتتتتتتتتت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا
10 اردیبهشت 91 0:18
200 روزگیت مبارک عسلمایشالا عروسیت گلکم


ممنون مامان دیناجون.
الهام مامان یاسمین
10 اردیبهشت 91 2:54
گل دخملی 200 روزه شدی ماشالله، ایشالله 200 ساله بشی


ممنون عزیزم
حسناسادات
10 اردیبهشت 91 10:04
200 ساله بشی خاله جون.
زرده ی تخم مرغ خام قاطی شیر میکنی یا پخته؟
منم باید زرده رو شروع کنم به حسنا بدم ولی نمیدونم چه جور بدم که دوست داشته باشه.



پخته.کمی زرده توی ظرفش بریز بعد شیر روآهسته آهسته
اضافه کن کمی هم بزن بعد نوش جون کنه حسناجون.
مامان ابوالفضل
10 اردیبهشت 91 13:24
سلام سلام سلام
200 روزگیت مبارک گل دختر
چه دخمل توانا و نانازی
دوست داریم پریسا جون
بوس


مرسی عزیزم .لطف دارین.
آزاده و ساینا
13 اردیبهشت 91 13:46
اوه اوه چه دردسرها......حالا اگه پرستار میگرفتی میومد خونه این بچه اینقدر ویلون سیلون نمیشد..... به نظر من یه پرستار جوون بگیر که هم از بچه داری سر در بیاره هم تو محیط خونه خودت باشه...هم آموزشش بده... حیف نیست آخه این روزها؟؟؟؟ تا 2 3 سالگیش کلی باید بهش برسی.
سر صبح داغون میشه طفلی هی برو بیا....خسته میشه.......
عکسهاشم ناز بود.


عزیزم شما که خودت بهتر میدونی کسی که شرایطش رو داشته باشه اینجا پیدا نمیشه.وگرنه به همه سپردیم از بهزیستی گرفته و روضه خون و کسایی که بچه نگه میدارن تا مدارس.....