پریساسادات گلمپریساسادات گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات پریسا جون

بالا رفتن پریساجونی از تختخواب

1391/7/15 23:58
618 بازدید
اشتراک گذاری

                   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                          

                               فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 سلام نفسم.

امشب ،خونه مامان جون بودیم.من،روی تخت مامان جون نشسته بودم.

شما هم هوست کرد بیای رو تخت......

هرچی تلاش کردی فایده نداشت باز می افتادی پایین.مامان جون ازم

خواستن کمکت کنم....اما ترجیح دادم خودت همت کنی و با تلاش خودت

به نتیجه برسی......

بعداز ٦، ٧مرتبه که موفق نشدی یهو دیدم خودت رو رسوندی روی تخت....

جالبه که خودت اینقده می خندیدی که نگووووو.....اونم با صدای بلند.....

دیگه حالا یاد گرفته بودی مدام بالا،پایین...........

خیلییییی دوسسسست دارم عاششششششششششقتم عزیزممممم.

                                

فعلأ که سرم شلوغه واسه تولدت...

همه زحمتامون افتاده گردن خاله ملیحه(دوست گلم و دختر عمه بابایی)

شب جمعه١٣/٧/٩١با خاله ملیحه و دخملای گلشون،زهراجون و سماجون

رفتیم آتلیه..بعد از اونجا ازشون جدا شدیم رفتیم روستای تفریحی خور...

واسه تولد نوشین جون خاله معصومه( خاله خودم).خیلی خوش گذشت.

هوا کمی خنک بود اما خیلی با صفا....

         

امشب بازم با خاله ملیحه گل،رفتیم واسه کارت تولدت....

ایشاله به خوبی و عالی برگزار شه....

                

جدیدأ........

قلبهر چی دم دست باشه پرت میکنیقلب

پریساجونم در جشن تولد نوشین جون

فدات شم من،روی تی وی خونشون یه کم گرد و غبار نشسته بود

دستمال ورداشته بودی و با دقت تمیز میکردی ذوق مرگ شده بودم.

آخه تو خونه خودمون همیشه وقتی لباس یا کلأ پارچه ای بیاد دستت

شروع میکنی به گردگیری.اما فکر نمی کردم اونجا هم.....توی اون شلوغی...

   

 

میبوووووووووسمت.عمرمییییییییییییییی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
16 مهر 91 10:22
آفرین به همت و اراده پریسا جونم.پیشایش تولدت مبارک عزیزم.
خاله ملی
17 مهر 91 14:25
روزتتتتتتتتتت مبارکککککککک خواهششششششششش
سودابه
18 مهر 91 1:42
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین


مرسي عزيزم
خاله باران
20 مهر 91 19:23
تولد پریسا جونم مبارک باشههههههههههههههههههههههه.بوووووووووووووس
خاله باران
20 مهر 91 19:29
با اجازت یکی از عکسهای پریسا جون را برداششتم...
خاله باران
21 مهر 91 17:21
سلام خواهش میکنم عزیزم.من پریشب عکس تولد را برداشتم ولی دیشب نمی دونم چرا پاک شده بود.حالا دوباره گذاشتم.عکس پست ثابتتون را برداشتم..ان شالله سالیان سال سالم و شاد در کنار هم باشید....